Період оскарження умов закупівлі - по 02-12-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 513 346 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 133 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05517742 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кондратюк Світлана Василівна |
Телефон: | +380362635604 |
E-mail: | ukbrivne@ukr.net |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Казимира Любомирського, 6 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю послуг: “Поточний ремонт підвального приміщення в осях 1-2; Г-Е закладу дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) № 27 Рівненської міської ради за адресою: вул. Княгині Ольги, 14-В у м. Рівне для пристосування під найпростіші укриття” (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Товариства з обмеженою відповідальністю фірми “Кортакоз” 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник в складі тендерної пропозиції надав документ у формі таблиці 1 вих. № 303 від 04.12.2024 року “Довідка про наявність основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі” (файл: 6.1.2. Довідка обладнання.pdf), в якій вказані механізми: поз. 1 – фарборозпилювач ручний, поз. 2 – свердлильний пристрій, поз. 6 - пилосос промисловий, але не надав документи, які підтверджують право користування цими механізмами. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) В пункті 1 “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати наступні підтверджуючі документи: “2) довідка у формі таблиці 1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для надання послуги. До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні поточного ремонту на об’єкті закупівлі та при розрахунку договірної ціни. Учасник в складі пропозиції надає документи, що підтверджують право власності на машини та механізми, які підлягають реєстрації, які є у власності учасника. Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає договори, що підтверджують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін., акти приймання-передачі учаснику таких машин, механізмів, техніки та обладнання. Якщо учасник користується послугами, надати договір про надання послуг машинами, механізмами, обладнанням та оригінал гарантійного листа від надавача послуг адресований учаснику про можливість надання послуг в необхідних обсягах та строках за предметом закупівлі (в гарантійному листі обов’язково зазначається номер, дата договору та номер оголошення про проведення закупівлі оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу в системі Prozorro). Такі договори оренди, суборенди, про надання послуг та ін. мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. 3. Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності на механізми: поз. 1 – фарборозпилювач ручний, поз. 2 – свердлильний пристрій, поз. 6 - пилосос промисловий, якщо вони підлягають реєстрації. Якщо механізми не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає договори, що підтверджують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін., акти приймання-передачі учаснику таких механізмів. Якщо учасник користується послугами, надати договір про надання послуг цими механізмами та оригінал гарантійного листа від надавача послуг адресований учаснику про можливість надання послуг в необхідних обсягах та строках за предметом закупівлі (в гарантійному листі обов’язково зазначається номер, дата договору та номер оголошення про проведення закупівлі оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу в системі Prozorro). Такі договори оренди, суборенди, про надання послуг та ін. мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.