Період оскарження умов закупівлі - по 12-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 740 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАРАНИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
| ЄДРПОУ: | 42019223 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Жаба |
| Телефон: | +380996679942 |
| E-mail: | medbaraninci@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 89425, Україна, Закарпатська область,Ужгородський район село Баранинці, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА будинок 42 |
8 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей UA-2025-08-07-007133-a ФОП КРЕГУЛ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, код в ЄДРПОУ/ІПН – 3041824891 Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було виявлено наступні невідповідності: Під час розгляду пропозиції виявлені наступні невідповідності: ФОП КРЕГУЛ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ, код в ЄДРПОУ/ІПН – 3041824891 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. У довідці учасника від 14.08.2025 року №4 «про наявність працівників» не зазначено досвід роботи за фахом відповідно до вимог тендерної документації, учасником зазначено стаж роботи; 1.2. Учасником надано документи «Certificate of confirmity_EDAN.PDF та Certificate of Trainning.pdf» переклади яких, а саме: авторизаційний лист та сертифікат про навчання, не завірені перекладачем відповідно до вимог тендерної документації; 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Підпункт 2.1. Пункту 2 Розділу 1 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації»; 2.2. Підпункт 7.1. Пункту 7 Розділу І. Загальні положення. 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати довідку про наявність працівників із зазначенням інформації щодо досвіду роботи за фахом; 3.2. Надати документи завірені перекладачем відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.