Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 189 960 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 949,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області |
| ЄДРПОУ: | 21084076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Бугайко |
| Телефон: | +380362633342 |
| E-mail: | buh@rv.pfu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Борисенка Олександра, будинок 7 |
1 |
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався аналогічний за предметом закупівлі договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням акта/актів чи інших документів про надання послуг за цим договором. Учасником долучено два договори № 307 від 29.07.2025 (на послуги з передачі сервісного пакету ACC 7 Enterprise Edition camera license) та № 161 від 25.07.2025 (щодо поставки примірника ПЗ ACC 7 Enterprise Edition camera license). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. До жодного з договорів не долучено акта/актів чи інших документів про надання послуг за цим договором. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити акт/акти чи інші документи про надання послуг за аналогічним договором про повне виконання аналогічного договору. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась інформація про відповідність запропонованих послуг необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, у формі заповненої таблиці специфікації пропонованих послуг вимогам Замовника за наведеною формою. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника наявна інформація № 011/11 від 18.08.2025 із запитуваною інформацією, але не за формою, визначеною в п. 4.1 Додатку № 4 до Тендерної документації. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити інформацію про відповідність запропонованих послуг необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, скориговану в частині дотримання форми заповненої таблиці специфікації пропонованих послуг вимогам Замовника. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Наявний лист № 017/11 від 18.08.2025 про згоду Учасника з проєктом договору, наведеним у Додатку 4 тендерної документації: Захищений ноутбук від зовнішнього впливу. Але відсутній лист-згода з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-згоду з проєктом договору, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації, складений у довільній формі. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.4 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась тендерна пропозиція згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутня тендерна пропозиція згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити тендерну пропозицію згідно із Додатком № 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.