Період оскарження умов закупівлі - по 26-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 135 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного |
| ЄДРПОУ: | 08410370 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.asv.gov.ua |
| Контактна особа: | Олег Черняк |
| Телефон: | +380322584396 |
| E-mail: | znt-nasv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79026, Україна, Львівська область,м.Львів, вул. Героїв Майдану, 32 |
4 |
В тендерній документації зазначено: Додаток 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Інша інформація: - Учасник надає у складі тендерної пропозиції заповнену форму тендерної пропозиції, яка наведена в Додатку №4 до тендерної документації, ціна вказуються з двома десятковими знаками. Додаток 4 форма „Тендерна пропозиція" подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. "Тендерна пропозиція" (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку) - Повне найменування учасника __________________________________________________, - Адреса (юридична та фактична) _______________________________________________, - Телефон/факс _______________________________________________________________ - Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) ________________________________________, - Додаткові відомості _________________________________________________________. Ми, _______________________ (назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у тендері на закупівлю Комплектуючі конструкції господарського блоку ДК 021:2015, код – 44210000-5 (Конструкції та їх частини) згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів. Вивчивши всі вимоги Замовника, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на загальну суму _______________________________________________________ ________________________________________________________ (сума цифрами та прописом) гривень, в тому числі ПДВ (сума цифрами) гривень*. № п/п Найменування Кількість Ціна за одиницю виміру (грн. без ПДВ)*, грн. Ціна за одиницю виміру (грн. з ПДВ)*, грн. Загальна вартість (грн. без ПДВ)*, грн. Загальна вартість (грн. з ПДВ)*, грн. 1 Вартість без ПДВ, грн. крім того ПДВ, грн. Загальна вартість з ПДВ, грн. 1. До прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, Ваша тендерна документація разом з нашою тендерною пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде визнана найбільш економічно вигідною та буде прийнято рішення про намір укласти договір, ми зобов’язуємося укласти договір на умовах, визначених цією документацією та згідно з нашою тендерною пропозицією, та виконати всі зобов’язання за цим договором. 2.Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Наша тендерна пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути визначена найбільш економічно вигідною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку. 3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. 4. Якщо наша пропозиція буде визнана найбільш економічно вигідною, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 15 календарних днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця та надати документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 47 Особливостей та які зазначені Додатку №1 цієї тендерної документації. * Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою. Для учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, вимагається лише підпис * Якщо Учасник звільнений від оподаткування податком на додану вартість, тоді в примітках до пропозиції обов’язково вказується відповідна підстава та зазначається «без ПДВ». Учасник надав Додаток 4 "Тендерна пропозиція", в якому позиція цифр в стовбцях “ Ціна за одиницю виміру (грн. з ПДВ)*, грн.” та “Загальна вартість (грн. без ПДВ)*, грн.” є некоректною, при цьому сума “Загальна вартість (грн. з ПДВ)*, грн.”, є правильною. Пропоную виправити вище зазначені невідповідності між тендерною документацією і тендерною пропозицією на закупівлю UA-2025-08-20-012054-a протягом 24 годин
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.