Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 123 206 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 616,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 43380399 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шеремета Андрій Васильович |
| Телефон: | +380342552210 |
| E-mail: | departrozvhrom@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76004, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовник при формуванні технічного завдання допустився недоліків, які потребують усунення і виключають можливість завершення закупівлі з поточним техзавданням. Згідно п.50 ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник відміняє відкриті торги у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 25-03-2025, 15:30 по 05-04-2025, 00:00
Документи: