Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 864 988,91 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 324,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти Снігурівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44277485 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Лубінець |
| Телефон: | +380664730762 |
| E-mail: | centrsnigfgo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 57303, Україна, Миколаївська область,м. Снігурівка, вул. Незалежності,116 |
2 |
Відповідно до вимог пункту 6 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції розрахунок ціни на запропоновану вартість виконання робіт (розроблений у програмному комплексі «АВК» або іншому, сумісному з ним), у сканованому вигляді. Кошторисна документація пропозиції повинна містити документи розраховані відповідно до «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, зі змінами у повній відповідності до Додатку №3, які складені відповідно до нижченаведених додатків до Настанови: Додаток № 1 Форма локального кошторису на будівельні роботи; Додаток № 4 Форма відомість ресурсів до локального кошторису; Додаток №7 Форма зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва; Додаток № 29 Форма дефектного акта;Додаток № 30 Форма договірної ціни. Учасник процедури закупівлі ФОП ШПАК С.А. надав всі вищезазначені документи , але назва предмета закупівлі прописана не повністю. Відповідно до пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» документи мають бути чіткими та розбірливими для читання. Відповідно до п.8 розділу 3 Тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі - ФОП ШПАК С.А. має надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Кошторисну документацію у сканованому вигляді з назвою предмета закупівлі, що повністю відповідає пункту 4.1 Назва предмета закупівлі Розділу 1 Тендерної пропозиції
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.