Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
Пристрій радіоелектронної боротьби з безпілотними літальними апаратами «Триптих1» (або еквівалент) у кількості 1 (однієї) одиниці та Пристрій радіоелектронної боротьби з безпілотними літальними апаратами «Триптих2» (або еквівалент) у кількості 1 (однієї) одиниці (код за ДК 021:2015: 35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту). Закупівля Товару здійснюється згідно абзацу 6 пп. 5, пп.32, пп.92 підрозділу 2 Розділу ХХ Податкового кодексу України (без урахування ПДВ) для потреб військових формувань, інших сил безпеки та оборони, підрозділів територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчих формувань територіальної оборони з метою здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України згідно Програми заходів територіальної оборони Боратинської сільської ради на 2025-2027 роки, з подальшою безоплатною передачею Товару військовим формуванням Сил оборони України, іншим силам безпеки та оборони, підрозділам територіальної оборони Збройних Сил України та добровольчим формуванням територіальної оборони. Більш детально викладено у файлах: "35730000 - 0 . Тендерна документація. РЕБ Триптих _ №2.pdf.p7s.zip","35730000 - 0 . Проєкт договору про закупівлю . РЕБ Триптих _ №2.pdf.p7s.zip". Строк поставки товару: не пізніше 30.04.2025 року (включно).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 246 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 690 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04332207 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://boratyn.silrada.org/ |
| Контактна особа: | Олена Василівна Савчук |
| Телефон: | +380968171767 |
| E-mail: | boratyn.rada04@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 45605, Україна, Волинська область,Луцький район, село БОРАТИН, вулиця Центральна, буд. 20 |
3 |
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-02-008699-a), ТОВ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» (код ЄДРПОУ 35072105), визначеної за результатами проведеного аукціону електронною системою закупівель другою найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Документи, подані учасником – ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» (код ЄДРПОУ 35072105), у складі тендерної пропозиції не відповідають вимогам, передбаченим Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданий учасником для документального підтвердження відповідності запропонованого ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ» товару положенням Тендерної документації та вимогам діючого законодавства (файл «Витяг 27.11.2024.pdf») сформований та виданий 27.11.2024 року, тоді як положеннями тендерної документації, а саме: пунктом 3 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації, Замовником передбачено вимогу щодо обов’язковості подання учасником у складі тендерної пропозиції витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого у поточному році. Таким чином, з метою усунення виявленої невідповідності просимо додати до тендерної пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого у 2025 календарному році. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей шляхом довантаження або доповнення зазначених вище відомостей/ документів необхідною інформацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.