Закупівлю оголошено - 27-06-2025, 14:05. Дата останніх змін - 21-07-2025, 13:27

Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття по вулиці Підгірна в селищі Липова Долина Роменського району Сумської області

Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття по вулиці Підгірна в селищі Липова Долина Роменського району Сумської області... Державна закупівля - UA-2025-06-27-006552-a Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття по вулиці Підгірна в селищі Липова Долина Роменського району Сумської області від замовника Липоводолинська селищна рада від 6/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-27-006552-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-27-002490-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-06-2025, 14:05
по 02-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-06-2025, 14:05
по 05-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-07-2025, 12:40
по 07-07-2025, 13:03

Період оскарження умов закупівлі - по 02-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
480497
480 497 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 804,97 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Липоводолинська селищна рада
ЄДРПОУ:04390972 Досьє YouControl
Контактна особа:Мусієнко Лідія Василівна
Телефон:+380545251191
E-mail:ldolsr2014@ukr.net
Місцезнаходження:
42500, Україна, Сумська область,селище Липова Долина, вулиця Полтавська,32
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з поточного ремонту а ...
480 497 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-07-2025, 12:40
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту асфальтового покриття по вулиці Підгірна в селищі Липова Долина Роменського району Сумської області

1
послуга
42500 Україна Сумська область Роменський район селище Липова Долина вулиця Підгірна
по 15-08-2025
45233142-6
Ремонт доріг


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ДП"Сумський облавтодор"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-07-2025 по 15-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, м.Суми,40002,Сумська область,вул.Роменська,буд.79/2, , Жанна Олексіївна Смірнова
Остаточна пропозиція:
467 548,62 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
472 353,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-07-2025, 16:09
Період подачі оскарження:
по 17-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-07-25, 16:04:15
24

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1.1. Відповідно до частини 1 Розділу 3 тендерної документації та вимог Додатку 1 ( пп.1.7. п.1 ) до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; 1.2. Відповідно до частини 1 Розділу 3 тендерної документації та вимог Додатку 1 ( пп.2.1. та пп.2.2. п.2 ) до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2 та до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 1.3. Відповідно до частини 1 Розділу 3 тендерної документації та вимог Додатку 1 ( пп.3.1.3 п.3 ) до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці відповідно вимог пп.3.1.). 2.1. В тендерній пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Надана довідка про наявність власної вимірювальної лабораторії за № 346/12 від 30 червня 2025 року не підтверджує виконання контролю якості будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, які необхідні для виконання робіт ( виконання послуг), що є предметом закупівлі, а лише підтверджує спроможність щодо виконання контролю якості. 2.2. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за № 346/3 від 30 червня 2025 року відповідно якої виявлено невідповідності по працівниках учасника, а саме : по Ткаченко О.М.., Величко М.М., Чендакову О.І., Курочці В.М., Нечипоренко В.І., Журавлю О.В., Гребіннику В.М. щодо загального стажу роботи на займаній посаді ( повні роки, місяці) згідно завантажених до тендерної пропозиції Учасника копій наказів. 2.3. Учасником надано інформаційну довідку на підтвердження досвіду виконання аналогічного ( аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів) за № 346/4 від 30 червня 2025 року, але відсутні копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці відповідно вимог пп.3.1.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: 3.1. Гарантійний лист про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. 3.2. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з вірною інформацією щодо загального стажу роботи ( повні роки, місяці) . 3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці відповідно вимог пп.3.1.).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-07-25, 16:04:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-27-006552-a-b1
Номер договору:
248
Дата підписання договору:
21-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 21-07-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Штанько Володимир Олексійович
E-mail підписанта:
ldolsr2014@ukr.net
Посада підписанта:
селищний голова
Підписант діє на підставі:
Закон України " Про місцеве самоврядуванняв Україні"
Номер IBAN:
UA048201720344210043000036509
Телефон підписанта:
+380955002709
467 548,62 UAH
Ціна договору
389 623,85 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ДП"Сумський облавтодор"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
467 548,62 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
472 353,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-07-2025, 14:12:38
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Учасник повинен надати довідку за формою Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази , необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах Обов’язкова наявність: автогудронаторів - не менше 1 одиниці; котків дорожніх самохідних вібраційних- не менше 2 одиниць ; машин поливально-мийної – не менше 1 одиниці; асфальтоукладальників- не менше 1 одиниці На підтвердження наявності власної та/або залученої/их техніки, машин, обладнання, устаткування, тощо, Учасник в складі пропозиції повинен надати скан-копії свідоцтв про реєстрацію техніки, машин, обладнання, устаткування, а якщо техніка, машини, обладнання, устаткування не підлягають державній реєстрації, - інший/і документ/ти, що посвідчує/ють право власності (обліку). У разі залучення до надання послуг транспортних засобів, техніки яка не є власністю учасника - надаються копії документів, що підтверджують права користування таким майном (договори оренди/найму, лізингу, позичка тощо; договори повинні бути чинними на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до кінцевого строку дії договору – 31.12.2025 року. Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку в довільній формі з наступним документальним підтвердженням: договір(и) поставки асфальтобетонної суміші та/або договір(и) надання послуг з виготовлення асфальтобетонної суміші, що є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії надання послуг. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», про що Учасником надаються підтверджуючі документи ( копія атестату виробництва та копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), визначених у Додатку 2 до ТД, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених робіт (послуг); - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію, акредитацію)) або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. додатку 2. У переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково мають бути наявні працівники ключових посад інженерно-технічного складу. До переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці або виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції; - майстер або інша особа, яка виконує такі функції. При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що мінімально необхідна кількість інженерно-технічних працівників становить не менше 1 (одного) працівника по кожній ключовій посаді з вищенаведеного переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників. У разі, якщо на одного працівника покладається декілька функцій – надати підтверджуючі документи щодо покладання виконання таких функцій. Крім того, у переліку має бути вказана достатня кількість дорожніх робітників, необхідних для якісного та своєчасного надання послуг, а також необхідна кількість машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів . До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник повинен надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідку за формою Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації . .Аналогiчним/ми будуть вважатись договiр/и предметам/мин яких є надання послуг з утримання/поточного/капітального ремонту вулично-дорожньої мережі та інженерних споруд (в тому числі відновлення дорожнього полотна), виконання робіт з капітального ремонту, будівництва, реконструкції автомобільних доріг, тощо.. Також Учасник повинен надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АВТОБУДТРЕК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
470 575,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
470 575,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-07-2025, 18:34:59
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
Доказ:
Документ
Довідка термін дії цінової пропозиції.pdf.p7s, щодо терміну дії тендерної пропозиції
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Учасник повинен надати довідку за формою Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази , необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах Обов’язкова наявність: автогудронаторів - не менше 1 одиниці; котків дорожніх самохідних вібраційних- не менше 2 одиниць ; машин поливально-мийної – не менше 1 одиниці; асфальтоукладальників- не менше 1 одиниці На підтвердження наявності власної та/або залученої/их техніки, машин, обладнання, устаткування, тощо, Учасник в складі пропозиції повинен надати скан-копії свідоцтв про реєстрацію техніки, машин, обладнання, устаткування, а якщо техніка, машини, обладнання, устаткування не підлягають державній реєстрації, - інший/і документ/ти, що посвідчує/ють право власності (обліку). У разі залучення до надання послуг транспортних засобів, техніки яка не є власністю учасника - надаються копії документів, що підтверджують права користування таким майном (договори оренди/найму, лізингу, позичка тощо; договори повинні бути чинними на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до кінцевого строку дії договору – 31.12.2025 року. Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку в довільній формі з наступним документальним підтвердженням: договір(и) поставки асфальтобетонної суміші та/або договір(и) надання послуг з виготовлення асфальтобетонної суміші, що є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії надання послуг. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», про що Учасником надаються підтверджуючі документи ( копія атестату виробництва та копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), визначених у Додатку 2 до ТД, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених робіт (послуг); - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію, акредитацію)) або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. додатку 2. У переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково мають бути наявні працівники ключових посад інженерно-технічного складу. До переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці або виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції; - майстер або інша особа, яка виконує такі функції. При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що мінімально необхідна кількість інженерно-технічних працівників становить не менше 1 (одного) працівника по кожній ключовій посаді з вищенаведеного переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників. У разі, якщо на одного працівника покладається декілька функцій – надати підтверджуючі документи щодо покладання виконання таких функцій. Крім того, у переліку має бути вказана достатня кількість дорожніх робітників, необхідних для якісного та своєчасного надання послуг, а також необхідна кількість машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів . До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Учасник повинен надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідку за формою Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації . .Аналогiчним/ми будуть вважатись договiр/и предметам/мин яких є надання послуг з утримання/поточного/капітального ремонту вулично-дорожньої мережі та інженерних споруд (в тому числі відновлення дорожнього полотна), виконання робіт з капітального ремонту, будівництва, реконструкції автомобільних доріг, тощо.. Також Учасник повинен надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:05:34
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:02:21
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:02:21
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:02:21
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:02:21
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:27-06-2025, 14:02:21

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          3. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          6. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          2. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          щодо терміну дії тендерної пропозиції , Учасник підтверджує що тендерна пропозиція вважається дійсною протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
                          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Учасника процедури
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Щодо залучення субпідрядників/співвиконавців , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення) ( п.4.1. Додатку 1 до тендерної документації)
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник повинен надати довідку за формою Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази , необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах Обов’язкова наявність: автогудронаторів - не менше 1 одиниці; котків дорожніх самохідних вібраційних- не менше 2 одиниць ; машин поливально-мийної – не менше 1 одиниці; асфальтоукладальників- не менше 1 одиниці На підтвердження наявності власної та/або залученої/их техніки, машин, обладнання, устаткування, тощо, Учасник в складі пропозиції повинен надати скан-копії свідоцтв про реєстрацію техніки, машин, обладнання, устаткування, а якщо техніка, машини, обладнання, устаткування не підлягають державній реєстрації, - інший/і документ/ти, що посвідчує/ють право власності (обліку). У разі залучення до надання послуг транспортних засобів, техніки яка не є власністю учасника - надаються копії документів, що підтверджують права користування таким майном (договори оренди/найму, лізингу, позичка тощо; договори повинні бути чинними на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж до кінцевого строку дії договору – 31.12.2025 року. Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку в довільній формі з наступним документальним підтвердженням: договір(и) поставки асфальтобетонної суміші та/або договір(и) надання послуг з виготовлення асфальтобетонної суміші, що є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії надання послуг. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», про що Учасником надаються підтверджуючі документи ( копія атестату виробництва та копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), визначених у Додатку 2 до ТД, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених робіт (послуг); - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію, акредитацію)) або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 2. додатку 2. У переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково мають бути наявні працівники ключових посад інженерно-технічного складу. До переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - начальник дільниці або виконавець робіт, або інша особа, яка виконує такі функції; - майстер або інша особа, яка виконує такі функції. При поданні інформації учаснику необхідно враховувати, що мінімально необхідна кількість інженерно-технічних працівників становить не менше 1 (одного) працівника по кожній ключовій посаді з вищенаведеного переліку обов'язкових ключових посад інженерно-технічних працівників. У разі, якщо на одного працівника покладається декілька функцій – надати підтверджуючі документи щодо покладання виконання таких функцій. Крім того, у переліку має бути вказана достатня кількість дорожніх робітників, необхідних для якісного та своєчасного надання послуг, а також необхідна кількість машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів . До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник повинен надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідку за формою Таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації . .Аналогiчним/ми будуть вважатись договiр/и предметам/мин яких є надання послуг з утримання/поточного/капітального ремонту вулично-дорожньої мережі та інженерних споруд (в тому числі відновлення дорожнього полотна), виконання робіт з капітального ремонту, будівництва, реконструкції автомобільних доріг, тощо.. Також Учасник повинен надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 27-06-2025, 14:02:17
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ