Закупівлю оголошено - 04-12-2025, 12:48. Дата останніх змін - 04-12-2025, 12:48

Закупівля товару за Кодом ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, (Хліб з пшеничного борошна, Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна)

Закупівля товару за Кодом ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, (Хліб з пшеничного борошна, Хліб ... Державна закупівля - UA-2025-12-04-008129-a Закупівля товару за Кодом ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, (Хліб з пшеничного борошна, Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна) від замовника Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку" від 12/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-04-008129-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-04-010102-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 12:48
по 09-12-2025, 10:00

Хліб з пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці; Хліб з житнього, цільнозернового борошна, нарізаний, в упаковці

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
76560
76 560 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державне некомерційне підприємство "Національний інститут раку"
ЄДРПОУ:02011976 Досьє YouControl
Сайт:https://unci.org.ua/
Контактна особа:Едуард Оскольський
Телефон:+380506421030
E-mail:eduard.oskolskyy@unci.org.ua
Місцезнаходження:
03032, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Здановської Юлії, 33/43
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб з пшеничного борошна, нарізаний, в упаковці

1 300
кілограм
03022 , Україна , Київська область , м. Київ , вул.Здановської Юлії, 33/43 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид борошнапшеничнеАктивна04-12-2025, 12:04
ВидхлібАктивна04-12-2025, 12:04
УпаковкаТакАктивна04-12-2025, 12:04
НарізанийТакАктивна04-12-2025, 12:04
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хліб з житнього, цільнозернового борошна, нарізаний, в упаковці

1 700
кілограм
03022 , Україна , Київська область , м. Київ , вул.Здановської Юлії, 33/43 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Вид борошнажитнє, цільнозерновеАктивна04-12-2025, 12:04
ВидхлібАктивна04-12-2025, 12:04
УпаковкаТакАктивна04-12-2025, 12:04
НарізанийТакАктивна04-12-2025, 12:04
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 12:48:21
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 12:04:09
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата за поставлений Товар належної якості здійснюється по факту поставки згідно видаткової накладної (оформленої належним чином: підпис, печатка). 4.2. Замовник оплачує Товар шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника. Вартість Товару визначається в видатковій накладній в національній валюті України – гривні. 4.3. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки Товару протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати одержання Товару, що підтверджується підписаними Сторонами видатковими накладними. 4.4. Постачальник не має право самостійно змінювати ціни, за якими підписано Договір. 4.5. У випадку здійснення фінансового моніторингу банком Замовника, Постачальник зобов'язаний протягом 5 (п’яти) робочих днів надати Замовнику інформацію та документи, що зазначені в запиті Замовника. 4.6. У разі затримки здійснення оплати за Договором з боку Замовника у зв’язку з проведенням банком Замовника фінансового моніторингу Постачальника, така затримка не вважається порушенням умов Договору. 4.7. Замовник не несе відповідальності за затримку здійснення оплати, якщо така затримка зумовлена об’єктивними обставинами.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ