Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 195 564 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 977,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України |
| ЄДРПОУ: | 14321771 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Біла Тетяна Ігорівна |
| Телефон: | 380954944392 |
| E-mail: | TBila@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79014, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИЧАКІВСЬКА, будинок 107 |
0 |
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГЕНЕРАТОР - ПЛЮС" згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до пункту 5 Додатку № 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник у складі тендерної пропозиції подає лист-згоду з проектом договору, який наведений у Додатку №3 до тендерної документації. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав файл під назвою «Додаток 3 Проект договору.pdf», в якому міститься інформація про те, що учасник ТОВ "ГЕНЕРАТОР - ПЛЮС" погоджується з умовами договору. Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо Учасника відповідно до пункту 5 Додатку № 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» надати лист-згоду з проектом договору, який наведений у Додатку №3 до тендерної документації. 2. Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до пункту 13 Додатку № 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановану копію такого документу: - Заповнений, підписаний, та завірений печаткою (у разі використання) Додаток 4 є документальним підтвердженням погодження Учасника з виконанням зазначених вимог та характеристик предмета закупівлі. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав файл під назвою «Додаток 4. Технічні вимоги.pdf», не завірений печаткою. Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо Учасника відповідно до пункту 13 Додатку № 1 до тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» надати заповнений, підписаний, та завірений печаткою (у разі використання) Додаток 4, який є документальним підтвердженням погодження Учасника з виконанням зазначених вимог та характеристик предмета закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.