| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 29 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37899762 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi-mediko-sanitarnoi-dopomogi-3-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Наталя Олександрівна Воронцова |
| Телефон: | +380981608821 |
| E-mail: | zakupki_centr3@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49041, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53 |
8 |
Моментом постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Панікахи 53, к.108 склад КНП «ДЦПМСД №3» ДМР. Розвантаження товару представниками Учасника. Товар повинен супроводжуватися документами на кожен товар (копіями декларації, яка підтверджує можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, сертифікатами якості виробника (паспорт) на партію де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, інструкцією з використання ), завіреними Постачальником належним чином. Термін придатності товару на момент поставки буде не менше ніж 80% від загального терміну придатності. Оплата проводиться після пред’явлення постачальником накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної замовником
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.