Закупівлю оголошено - 12-07-2024, 16:03. Дата останніх змін - 09-08-2024, 16:14

Деревина дров’яна непромислового призначення (НП) 1 групи твердолистяна

Деревина дров’яна непромислового призначення (НП) 1 групи твердолистяна... Державна закупівля - UA-2024-07-12-009126-a Деревина дров’яна непромислового призначення (НП) 1 групи твердолистяна від замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3035 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 7/12/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-07-12-009126-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-07-2024, 16:03
по 18-07-2024, 16:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-07-2024, 16:00
по 23-07-2024, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-07-2024, 14:26
по 24-07-2024, 15:01

РІчне фінансування

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4958888
4 958 888,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:24 794,44 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3035 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23313902 Досьє YouControl
Контактна особа:Владислав Бакай
Телефон:+380995657941
E-mail:vch3035tender@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Деревина дров’яна непромислово ...
4 958 888,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-07-2024, 14:26
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Деревина дров’яна непромислового призначення (НП) 1 групи твердолистяна

2229
метр кубічний
Україна Відповідно до документації
по 20-12-2024
03410000-7
Деревина


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "СИТЕНСЬКИХ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ "   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Донецька область, місто Слов'янськ, ВУЛИЦЯ СІМЕЙКА, будинок 6, 84107, Євген Ситенських
Остаточна пропозиція:
4 903 800,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 903 800,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-08-2024, 17:07
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-07-12-009126-a-c1
Номер договору:
385
Дата підписання договору:
06-08-2024, 16:17
Строк дії договору:
з 06-08-2024 по 31-12-2024
4 518 800,00 UAH
Ціна договору
3 765 666,67 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕКТАР БРУС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, с. Сем'янівка, вул. Санаторна, буд.17а, 38721, Кияшко Євген Миколайович
Остаточна пропозиція:
4 379 985,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 627 404,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 31-07-24, 10:44:31
24

Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Разом з начальником квартирно-експлуатаційної служби секції тилу майором Клюком В.Е. розглянув пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕКТАР БРУС" (код ЄДРПОУ: 43538424), яка зараз перебуває на етапі розгляду, було виявлено невідповідності до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1) Відповідно Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником передбачено вимогу про підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом за-купівлі договору (договорів), а саме: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - Довідка у довільній формі про досвід виконання не менше одного аналогічного* за предметом закупівлі договору, підписана уповноваженою особою учасника та посвідчена печаткою учасника. - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (на поданий/ні аналогічний/ні договір/ори) складений від контрагента учасника. Лист-відгук повинен містити інформацію про дату та номер наданого аналогічного договору, його загальну суму, про відсутність зауважень зі сто-рони контрагента, а також про вчасність, якість та повноту виконання зобов’язань учасником. * - Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару Деревини дров’яної 1 групи за кодом класифікатора ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина. При умові що контрагент за таким правочином є замовник в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» або так само державний замовник у сфері оборони, в розумінні Закону України «Про оборонні закупівлі», а також договір укладено в поточному ро-ці.». Учасник ПП "НЕКТАР БРУС" на виконання в вказаних вимог надала наступні документи: - довідку про виконання аналогічних договорів №12 від 23.07.2024 року; - копію договору постачання деревини дров’яної у колотому вигляді для виробництва теплової енергії №23/04-2024/3/ДР від 23.04.2024 року; - видаткові накладні №№80, 79, 78, 77, 85, 84, 83, 82, 81 від 29.04.24 р., від 26.04.24 р., від 25.04.24 р., від 24.04.24 р., від 06.05.24 р., від 03.05.24 р., від 02.05.24 р., від 01.05.24 р., від 30.04.24 р. відповідно; - лист-відгук від комунального підприємства "Вінницяоблтеплоенерго». Але всі подані документи не можуть свідчити про підтвердження відповідності встановленим вимогам по кваліфікаційному критерію, оскільки вище перелічені документи не містять під-твердження наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме в частині постачання то-вару за кодом класифікатора ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина. Менше з тим, поданий лист відгук не відображає усієї цікавлячої замовника інформації. Тому, ПП "НЕКТАР БРУС" надається можливість подати оновлені документи на підтвердження власної відповідності згідно встановленого кваліфікаційного критерію та відповідним вимогам з урахуванням дотримання поняття аналогічного договору за оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 2) Відповідно до пункту 1 розділу «Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагав надати: «Статутний документ юридичної особи (Статут або установчий акт – для осіб приватного права та Положення – для осіб публічного права) (остання зареєстрована редакція) із змінами (у разі їх наявності).». Учасник ПП "НЕКТАР БРУС" на виконання вказаної вимоги надав лише титульну (першу) сторінку Статуту приватного підприємства «НЕКТАР БРУС», тобто документ не поданий в повному обсязі. Тому, учасник повинен надати повністю цілісний документ в останній редакції, а не його окремі сторінки. 3) Відповідно до пункту 5 розділу «Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагав надати: «Розширений Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, видана станом не раніше дати оголошення про проведення відкритих тор-гів.». Датою оголошення початку проведення спрощеної закупівлі, згідно інформації відображеної в електронній системі закупівель – 12.07.2024 року. Натомість, учасник ПП "НЕКТАР БРУС" на виконання вказаної вимоги надав Витяг з ЄДРЮОФОПГФ, що датований 21.02.2023 року, що суперечить встановленій вимозі згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Тому, учасник повинен надати Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, видана станом не раніше 12.07.2024 року. 4) Відповідно до пункту 11 розділу «Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагав надати: «Довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним.». Учасник ПП "НЕКТАР БРУС" на виконання вказаної вимоги надала лист-погодження з проектом договору до тендерної документації №6 від 23.07.2024 року, що має наступний зміст: «Ми, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НЕКТАР БРУС», даним листом повідомляємо, що ознайомилися з істотними умовами договору на закупівлю Деревина дров’яна непромислового призначення (НП) 1 групи твердолистяна згідно коду ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина ID: UA-2024-07-12-009126-a, які зазначені в тендерній документації, та погоджуємося підписати договір на цих умовах, якщо наше підприємство буде визначено переможцем торгів.» Однак зміст поданого листа не підтверджує ознайомлення з проектом договору в цілому, натомість лише його істотні умови, а також відсутні гарантій учасника щодо виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю, в разі його перемоги. Відтак, учасник повинен надати оновлений лист або довідку зміст якого/якої в повній мірі буде відповідати встановленій вимозі згідно пункту 11 розділу «Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником» Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 5) Відповідно до пункту 7 розділу «Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагав надати: «Лист-згода на обробку персональних даних, особи (осіб), чиї персональні дані на-даються згідно Закону України «Про захист персональних даних» в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), завірений належним чином. Уповноваженій особі Військової частини 3035 НГУ ЛИСТ-ЗГОДА Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VI, Я____________________________________________________________________ (прізвище, ім’я, по-батькові) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з норма-ми чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин. Дата _______________ ___________ ________________________ (підпис) (ініціали та прізвище)». Учасник ПП "НЕКТАР БРУС" на виконання вказаної вимог надав листа-згоду №3 від 23.07.2024 року, за підписом Кіяшко Євгена Миколайовича. Разом з тим, серед документів пропозиції учасника міститься Витяг з ЄДРЮОФОПГФ, що датований 21.02.2023 року та Довідка про кінцевого бенефіціарного власника №26 від 23.07.2024 року, де відображено персональні дані на гр. Славко Наталію Володимирівну 20.10.1976 р.н.. Однак зміст пропозиціїї учасника не передбачає наявності Листа-згоди на обробку персональних даних від вказаної особи. Тому, учасник повинен надати Листа-згоди на обробку персональних даних, згідно встановленої форми від громадянки Славко Наталію Володимирівну 20.10.1976 р.н.. 6) Відповідно до пункту 16 розділу «Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагав надати: «Довідка видана відповідним органом Державної податкової служби України про наявність відкритого рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (в сіх обслуговуючих банків) учасника, станом не раніше дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців).». Датою оголошення початку проведення спрощеної закупівлі, згідно інформації відображеної в електронній системі закупівель – 12.07.2024 року. Однак пропозиція ПП "НЕКТАР БРУС" не містить вказаного документу. Тому, учасник повинен усунути виявлений недолік шляхом до-завантаження запитуваного документу з дотриманням його умов його оформлення. 7) Відповідно до пункту 17 розділу «Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником» Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагав надати: «Довідку з усіх обслуговуючого(их) банку(ів) про наявність відкритого(их) рахунку (рахунків) та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видані станом не раніше дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців).». Датою оголошення початку проведення спрощеної закупівлі, згідно інформації відображеної в електронній системі закупівель – 12.07.2024 року. Однак, на дотримання вказаної вимоги, пропозиція ПП "НЕКТАР БРУС" містить лише такі документи: - довідка від 18.03.2023 року 09:28:39 (про наявність відкритого рахунку, що видана АТ «ПУМБ»); - довідка вих. № КНА-07.8/531 від 09.07.2024 року (про відсутність простроченої заборгованості за кредитами , що видана АТ «ПУМБ»). Тому, учасник повинен усунути виявлений недолік шляхом подання оновлених довідок з урахуванням умов їх оформлення, в частині дати видання. У випадку не усунення у визначений строк, пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕКТАР БРУС" буде відхилена згідно абзацу 9 пункту 8 Особливостей № 1275: «Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-08-24, 10:44:31
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ВІХАРЄВА ЛЕЙЛА СЕЙЯДІВНА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Донецька область, місто Слов'янськ, вул.Вчительська, будинок 60, квартира 1, 84122, Лейла Віхарєва
Остаточна пропозиція:
4 357 695,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 435 710,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-07-24, 17:01:57
24

Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Разом з начальником квартирно-експлуатаційної служби секції тилу майором Клюком В.Е. розглянув пропозицію учасника ФОП "ВІХАРЄВА ЛЕЙЛА СЕЙЯДІВНА" (код ЄДРПОУ: 3110901222), яка зараз перебуває на етапі розгляду, було виявлено невідповідності до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1) Відповідно Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником передбачено вимогу про підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - Довідка у довільній формі про досвід виконання не менше одного аналогічного* за предметом закупівлі договору, підписана уповноваженою особою учасника та посвідчена печаткою учасника. - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі. - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (на поданий/ні аналогічний/ні договір/ори) складений від контрагента учасника. Лист-відгук повинен містити інформацію про дату та номер наданого аналогічного договору, його загальну суму, про відсутність зауважень зі сторони контрагента, а також про вчасність, якість та повноту виконання зобов’язань учасником. * - Аналогічним вважається договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару Деревини дров’яної 1 групи за кодом класифікатора ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина. При умові що контрагент за таким правочином є замовник в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» або так само державний замовник у сфері оборони, в розумінні Закону України «Про оборонні закупівлі», а також договір укладено в поточному році.». Учасник на виконання в вказаних вимог надала наступні документи: - інформаційну довідку про досвід виконання аналогічного договору №02 від 23.07.2024 року; - копію договору про закупівлю №46 від 12.04.2023 року; - накладні №№000004601, 000004602, 000004603, 000004604, 000004605, від 05.05.23 р., від 06.05.23 р., від 09.05.23 р., від 24.05.23 р., від 05.06.23 р., відповідно; - лист-відгук від Державного професійно-технічного навчального закладу "Хмільницький аграрний центр професійно-технічної освіти»; - копію договору №12 від 20 липня 2023 року з додатковою угодою №1 від 03.08.2023 року - рахунки-фактури №№000001201; 000001202; 000001203, 000001204, 000001205 від 03.08.2023 р., від 03.08.2023 р., від 04.08.2023 р., від 04.08.2023 р., від 04.08.2023 р.; - накладні №№000001201, 000001202, 000001203, 000001204, 000001205 від 03.08.2023 р., від 03.08.2023 р., від 04.08.2023 р., від 04.08.2023 р., від 04.08.2023 р.; - товаро-транспортними накладними №№452627, 452628, 452629, 452630, 452631 від 03.08.2023 р., від 03.08.2023 р., від 04.08.2023 р., від 04.08.2023 р., від 04.08.2023 р.; - лист-відгук №01-15/603 від 10.08.2023 року. Але всі подані документи не можуть свідчити про підтвердження відповідності встановленим вимогам по кваліфікаційному критерію, оскільки вище перелічені документи підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів в учасника за 2023 рік, що є попереднім до поточного року. Відтак, ФОП "ВІХАРЄВА ЛЕЙЛА СЕЙЯДІВНА" надається можливість подати оновлені документи на підтвердження власної відповідності згідно встановленого кваліфікаційного критерію та відповідним вимогам з урахуванням того, що аналогічний договір має бути виконаний за 2024 рік. 2) Відповідно до пункту 11 розділу «Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагав надати: «Довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним.». Учасник на виконання вказаної вимоги надала лист-погодження №16 від 23.07.2024 року, що має наступний зміст: «Фізична особа-підприємець Віхарєва Лейла Сейядівна поданням своєї тендерної пропозиції підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно вимог ТД та зобов’язується укласти договір про закупівлю в строк, що встановлений Законом на умовах, визначених проектом договору.» Однак зміст поданого листа не підтверджує гарантій учасника щодо виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю, в разі його перемоги. Відтак, учасник повинен надати оновлений лист або довідку зміст якого/якої в повній мірі буде відповідати встановленій вимозі згідно пункту 11 розділу «Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3) Відповідно до пункту 12 розділу «Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагав надати: «Гарантійний лист про відповідність технічним вимогам предмету закупівлі, забезпечення якості та безперебійного постачання.». Учасник на виконання вказаної вимог надала гарантійний лист №23 від 23.07.2024 року, що має наступний зміст: «Фізична особа-підприємець Віхарєва Лейла Сейядівна при подачі тендерної пропозиції щодо участі у закупівлі по предмету Деревина дров’яна непромислового призначення (НП) 1 групи твердолистяна згідно коду ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина гарантує відповідність товару технічним вимогам предмету закупівлі та гарантує поставку товару необхідної якості в кількості, обсягах та в строки і терміни відповідно до умов тендерної документації Замовника та додатків до неї.» Однак зміст поданого листа не підтверджує гарантій учасника щодо виконання безперебійного постачання товару. Відтак, учасник повинен надати оновлений гарантійний лист зміст якого в повній мірі буде відповідати встановленій вимозі згідно пункту 12 розділу «Документи, що надаються (завантажуються в Систему) Учасником» Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пунктом 8 Особливостей передбачено обов’язок Замовника надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі його пропозиції, що повинно бути виправлено останнім протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати вказані інформацію та/або документ/и, що відсутні. У випадку не усунення у визначений строк, пропозиція ФОП "ВІХАРЄВА ЛЕЙЛА СЕЙЯДІВНА" буде відхилена згідно абзацу 9 пункту 8 Особливостей № 1275: «Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-07-24, 17:01:57

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ВІХАРЄВА ЛЕЙЛА СЕЙЯДІВНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 357 695,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 435 710,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕКТАР БРУС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 379 985,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 627 404,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
субпідрядника не залучаемо
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "СИТЕНСЬКИХ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ "   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 903 800,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 903 800,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП ГАНЗЕР АНТОН ЮРІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 948 380,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 948 380,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-07-2024, 16:05:21
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-07-2024, 16:03:49
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-07-2024, 16:03:49
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Деревина дров’яна непромислового призначення (НП) 1 групи твердолистяна
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю. У разі якщо переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни власної реєстрації, але таким чином щоб на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України Замовника по результату перерахунку мав суму 5% від вартості договору в гривневому еквіваленті. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку Учасника (принципала) для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або так само внесення Учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку-гаранта, на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено: - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранта (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж 1% від вартості договору про закупівлю із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії; - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними Національного банку України повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до Державного бюджету України.
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-07-2024, 16:03:48
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ