Закупівлю оголошено - 13-12-2024, 15:30. Дата останніх змін - 13-12-2024, 15:36

ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))

ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5... Державна закупівля - UA-2024-12-13-015525-a ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-13-015525-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-13-018738-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 15:30
по 18-12-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 15:30
по 21-12-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 18-12-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
422000
422 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 110 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:2 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:38461952 Досьє YouControl
Контактна особа:Чумак Олексій Олександрович
Телефон:+380612237565
E-mail:spz.zhkh@zp.gov.ua
Місцезнаходження:
69126, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ДК 021:2015 код 79710000-4 Охо ...
422 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))

1
послуга
69126 Україна Запорізька область м. Запоріжжя вул. Незалежної України, 46а
з 01-01-2025 по 30-06-2025
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:36:22
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:30:47
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:30:47
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:30:47
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:30:47
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 15:30:47
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник фізична особа підтверджує, що
          1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          Учасник юридична особа підтверджує, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          2. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          5. Порушення справ про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Замовник підтверджує, що
          1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Учасника процедури
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Мова тендерної пропозиції українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 2 000 грн. (дві тисячі) 00 коп.*, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/ЕЦП гаранта. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Термін дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а ЄДРПОУ 38461952 Рахунок для здійснення забезпечення тендерної пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - 1.1. Довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначається інформація про наявність основного обладнання та матеріально-технічної бази учасника, необхідної для виконання умов договору (а саме: наявність спеціальних засобів, засобів зв’язку та спеціального одягу зі знаками розрізнення та інше) за формою: № з/п Обладнання та матеріально-технічна база, що будуть залучатися до виконання договору Тип обладнання Кількість (шт.) Власне, орендується, за договором лізингу, власність субпідрядної організації тощо 1 2 3 4 5 1.2. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 1 одиниці, потужністю не менше 2 Вт шляхом надання копій наступних документів: копій видаткових накладних на придбання та надати чинні дозволи на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022року), видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг. 1.3. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони охоронник повинен мати можливість викликати за допомоги радіостанції групи швидкого реагування (не менше 2-х) на спеціалізованому транспорті зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів реагування, які у графі «Тип транспортного засобу» містять запис «Спеціалізований», згідно п.9.1 Наказу МВС України від 11.08.2010 №379; - кольорове фото транспорту з чіткою видимістю державних номерних знаків та спеціальних світлових сигнальних пристроїв; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до вимог наказу МВС від 18.04.13 №375); - довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та/або в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, типу, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 №405); - дозвіл(-и) (відомості) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового зв’язку, які розташовані в транспорті реагування з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг; - дозвіл Українського державного центру радіочастот або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього УКХ радіозв’язку на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного /транкінгового/ цифрового зв’язку сухопутної рухомої служби, та видане власнику транспортного засобу - наявність штатного медичного працівника з наданням трудової книжки працівника, свідоцтва медичного працівника та журналу щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв з проходженням оглядів водіїв п.2.2 або в разі відсутності в штаті медичного працівника надати діючий договір, що підтверджує надання послуг з організації проведення щозмінних перед рейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів та свідоцтво медичного працівника; - дозвільний документ, виданий органом державної влади, на право зберігання зброї (пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії). Кількість зброї в дозвільному документі суб’єкта охоронної діяльності повинна бути не меншою зазначених працівників-групи швидкого реагування зі списку п.2.2. для надання якісних послуг Замовнику. - наявність пульта централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» підтвердити довідкою в довільної форми.. - наявність пункту централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 3 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС (надати документи не менше 3-х працівників про проходження навчання/курсів). Додатково надати чинний сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати документальне підтвердження про партнерські відносини з такою третьою особою, а саме договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії всіх документів, зазначених в п. 1.3 щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування, а також копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності (Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування). 1.4. Довідку в довільній формі щодо забезпечення охоронників спеціальними засобами відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності.
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - 2.1. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, у кількості не менше трьох працівників-охоронників, для забезпечення охорони об`єктів згідно з технічними вимогами (Додаток 2), за формою: № з/п Прізвище, ім’я, по батькові Професія Вік працівника (вказати рік народження) Загальний стаж роботи по професії (років) 1 2 3 4 5 1 2 3 … До довідки надати документи на кожного працівника: • для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» та копія наказу про працевлаштування; • Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які підтверджують, що зазначені в довідці працівники-охоронники до кримінальної відповідальності не притягувалися, незнятої чи непогашеної судимості не мають та в розшуку не перебувають, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат учасника. • Копії медичної довідки, яка підтверджує проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та копії сертифікатів профілактичного наркологічного огляду, які дійсні на момент подання пропозицій (на кожну особу вказану у довідці) або копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о). • Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій, яка видана не раніше 1 року до кінцевої дати подання пропозиції. • Копії свідоцтва та додатків до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» 3 розряду та видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі свідоцтва. Для підтвердження достовірності отримання працівниками, зазначених в п.2.1 Учасника документів державного зразку про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник третього розряду, Учасник повинен надати Витяги з Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО), згідно Наказу МОН України від 08.06.2018 № 620 на зазначених охоронників. Якщо документи про професійну (професійно-технічну) освіту видані працівникам до 2014 року Учасник повинен надати ліцензії або копії ліцензій завірені печаткою ліцензіата навчального закладу, в якому проходили навчання (підвищення) робітничої кваліфікації працівники Учасника та лист від навчального закладу в якому підтверджується інформація про навчання працівника. • Копії військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації - в такому випадку надати лист роз’яснення). • Копії сертифікатів\дипломів\тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). 2.2. Суб’єкт охоронної діяльності, який надає охоронні послуги із залученням транспорту, для забезпечення охорони об’єкта під час нештатних ситуацій повинен мати висококваліфікованих охоронників групи швидкого реагування зі штатною екіпіровкою, спеціальними засобами, зброєю. Документально підтвердити в складі пропозиції шляхом надання довідки довільної форми з переліком осіб, які входять в склад екіпажу групи швидкого реагування (з розрахунку не менше 2 охоронників на 1 автотранспортний засіб), та які повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. 2.3. Копії чинних дозвільних документів на право володіння пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, згідно всіх охоронників в п.2.2. та надати сканкопії довідок про проходження курсу з поводженням та застосуванням зброї, підписаний уповноваженим державним органом (згідно всіх охоронників в п.2.2.).
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не менше одного (під аналогічним договором слід розуміти договір на охорону приміщень та території замовників та здійснення контрольно-пропускного режиму), за формою: № з/п Назва замовника, з яким було укладено договір, номер та дата договору П.І.П., посада, контактної особи (замовника), телефон Ціна договору (грн.) Строк та стан виконання договору Вид послуг, що надавалися 1 2 3 4 5 6 Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати: 3.2. Договір (або копія), відповідно до довідки (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.3. Копії всіх документів (акти про надані послуги) про виконання договору в повному обсязі. 3.4. Оригінал відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, предмет та суму договору, кількість постів (задіяних охоронників на зміну), інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника (в разі, якщо замовником послуг по аналогічному договору виступає Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, відгук про виконання аналогічного договору надавати не потрібно).
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-12-2024, 15:30:45
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ