Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00
Послуги включають в себе: Прибирання прилеглої та внутрішньої території об’єкту від уламків елементів пошкодженої покрівлі, огорожі та частин фасаду з переміщенням до внутрішньої території без вивозу; Прибирання незакріплених частин покрівлі з даху з переміщенням сміття у внутрішній двір без вивозу; Часткове закриття вікон будівлі матеріалом OSB. Детальний обсяг надання послуг зазначено в додатку 2 «Обсяг надання послуг» до тендерної документації. Місце надання послуг: м. Одеса, просп. Шевченка, 8а. Строк надання послуг не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцять) робочих днів з дати підписання Договору уповноваженими особами Сторін. з технічних питань: Скорищенко Олексій, старший менеджер господарського відділу управління господарського забезпечення Департаменту забезпечення діяльності Національного банку України, телефон: (050) 391-12-42, електронна адреса: oleksii.skoryschenko@bank.gov.ua з організаційних питань: Скічко Ольга, старший менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон: (067) 790-85-65, електронна адреса: Olha.Skichko@bank.gov.ua
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 281 333 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний Банк України |
| ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://bank.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Скічко |
| Телефон: | +380442540108, +380677908565 |
| E-mail: | olha.skichko@bank.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником процедури закупівлі “Комплексні послуги з прибирання будівлі НБУ - 90910000-9”, код ДК 021:2015: 90910000-9 “Послуги з прибирання”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2025-03-31-007842-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 31.03.2025 року Фізичною особою підприємцем ТЕРЗІ ВОЛОДИМИРОМ МИКОЛАЙОВИЧЕМ, ІПН 3141211751: не завантажено гарантійний лист у довільній формі, про надання послуг, визначених в додатку 2 «Обсяг надання послуг» до тендерної документації, що не відповідає пункту 5 додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 5 Додатку 1 “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: - гарантійний лист учасника, у довільній формі, про надання послуг, визначених в додатку 2 «Обсяг надання послуг» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист учасника, у довільній формі, про надання послуг, визначених в додатку 2 «Обсяг надання послуг» до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.