Умови поставки товару, місце поставки (передачі) товарів – зазначені у проєкті Договору. Вимоги щодо предмету закупівлі (товару): Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143 - 953 кг. М'ясо курей охолоджене, виготовлене згідно ДСТУ, ГОСТ, ТУУ. Не шприцьоване, без стороннього запаху, світло-рожевого кольору, запаковане в поліетиленові пакети, розфасовано в картонні ящики. Обов’язкова наявність маркування, якісного посвідчення з вказанням нормативного документа, згідно якого виготовлений продукт, ДСТУ, ГОСТ, ТУУ дати виготовлення, пакування, умов зберігання. Термін придатності продукції повинен бути не менше 80% від терміну зберігання, який встановлений виробником відповідного товару. Обсяг кожної поставки згідно з заявками замовника, один раз на тиждень (невеликими партіями), прийнятий товар обліковується замовником у кілограмах. Час завезення товару з 9.00 до 15.00. Кожна партія товару повинна мати супроводжувальні документи, що підтверджують якість товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або копія посвідчення про якість (та/або декларація виробника), тощо) із зазначенням строку придатності, умов збереження і температурного режиму. Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України обов`язкова. Умови оплати: післяплата в розмірі 100 % згідно видаткових накладних протягом 7 банківських днів. Доставка товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом (із встановленим холодильним обладнанням або рефрижератори) згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обов’язково повинні мати особисті санітарні книжки з усіма відмітками результатів медичного огляду. Партія товару має супроводжуватися такими документами: рахунками, накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку: сертифікат якості або декларацію виробника (посвідчення про якість), тощо. Товар постачається окремими партіями протягом загального строку поставки (грудень 2025 року) за заявками Замовника та згідно адрес закладів Замовника (додаток до Договору). У разі поставки неякісного товару або не відповідного товару, такий товар повертається Учаснику або підлягає обміну за рахунок Учасника.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 225 861 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЧУТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44116294 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://chutivska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Світлана Михайленко |
| Телефон: | +380958053594 |
| E-mail: | svitlanamykhailenko2021@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 38800, Україна, Полтавська область,селище Чутове, вул.Центральна, будинок 4 |
0 |