Закупівлю оголошено - 11-11-2024, 11:36. Дата останніх змін - 11-11-2024, 11:36

Підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір L, від 6 крапель, підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір XL, від 6 крапель, "код ДК 021:2015 33751000-9 Підгузки, 33750000-2 Засоби для догляду за малюками, код НК 024:2023 11239 Підгузок для дорослих"

Підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір L, від 6 крапель, підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір XL, від 6 крапель, "код ДК 021:2015 33751000... Державна закупівля - UA-2024-11-11-004293-a Підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір L, від 6 крапель, підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір XL, від 6 крапель, "код ДК 021:2015 33751000-9 Підгузки, 33750000-2 Засоби для догляду за малюками, код НК 024:2023 11239 Підгузок для дорослих" від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 11/11/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-11-11-004293-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-11-11-004974-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-11-2024, 11:36
по 14-11-2024, 08:00

Поставка Товару здійснюється за адресою: Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12 Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями) протяом терміну дії Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
50000
50 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01990462 Досьє YouControl
Сайт:http://dz.prom.ua
Контактна особа:Лілія Бібікова
Телефон:+380626754185
E-mail:klu-tender2@ukr.net
Місцезнаходження:
84207, Україна, Донецька область,м. Дружківка, вул. Короленка, 12
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір L, від 6 крапель

1000
штука
84207 , Україна , Донецька область , м. Дружківка , вулиця Короленка, 12 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидПідгузкиАктивна11-11-2024, 11:34
Кількість використаньОдноразовіАктивна11-11-2024, 11:34
Розмір підгузківLАктивна11-11-2024, 11:34
Кількість крапельвід 6.0Активна11-11-2024, 11:34
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Підгузки для дорослих: Універсальні, Розмір XL, від 6 крапель

1000
штука
84207 , Україна , Донецька область , м. Дружківка , вулиця Короленка, 12 ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ВидПідгузкиАктивна11-11-2024, 11:34
СтатьУніверсальніАктивна11-11-2024, 11:34
Кількість використаньОдноразовіАктивна11-11-2024, 11:34
Розмір підгузківXLАктивна11-11-2024, 11:34
Кількість крапельвід 6.0Активна11-11-2024, 11:34
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-11-2024, 11:36:06
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-11-2024, 11:34:52
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ