Період оскарження умов закупівлі - по 29-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 94 560 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 472,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45601597 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неділько Олександр Леонідович |
| Телефон: | 380673323647 |
| E-mail: | oleksandr.nedilko@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 43010, Україна, Волинська область,Луцьк, проспект Волі, 30 |
4 |
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ» (40526877) було виявлено наступні невідповідності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 13 пункту 2 Розділу 1 Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку №3 до тендерної документації, Учаснику необхідно було надати: Копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); дані про хронологію реєстраційних дій. Оскільки закупівлю оголошено 24.04.2025 року, Учаснику необхідно було подати Витяг сформований після 24.04.2025 року. У свою чергу Учасником подано Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань сформований 26.03.2025 року. 2. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Розділу 1 Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку №3 до тендерної документації, Учаснику необхідно було надати: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого); - наказ на призначення керівника. У випадку підписання тендерної пропозиції (документів тендерної пропозиції) уповноваженою особою учасника, учасник додатково надає: - витяг з протоколу учасників та/або довіреність та/або доручення, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи учасника підписувати тендерну пропозицію (документи тендерної пропозиції) за предметом закупівлі; - наказ на призначення службової (посадової) особи учасника. У свою чергу Учасником подано наказ Про виконання обов’язків директора від 15 серпня 2019 року №77. При цьому Учасником не подано рішення про призначення керівника (рішення загальних зборів учасників від 14.08.2019 року). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 13 пункту 2 Розділу 1 Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку №3 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати: Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадський формувань сформований після 24.04.2025 року. 2. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Розділу 1 Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Додатку №3 до тендерної документації, Учаснику необхідно надати: Рішення про призначення керівника (або виписка/витяг з протоколу або інший розпорядчий документ органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – за наявності та необхідності такого); У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.