Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
Умови поставки Товару: окремими партіями, в день та час узгоджений із Замовником, згідно заявок Замовника (в т.ч. у вихідні та святкові дні). Об’єм партії Товару визначається Замовником самостійно та доводиться до Учасника відповідною заявкою. Заявка надсилається/надається Замовником засобами факсимільного, електронного зв’язку або по телефону з підтвердженням отриманого замовлення уповноваженою особою постачальника. Замовник може надавати заявку по телефону в диспетчерську службу постачальника до 17:00 години дня. Під партією Товару розуміється частина Товару, що передається Замовнику в одній заявці. Мінімальна кількість товару, яка може бути у заявці становить 3 (три) тони. Строк поставки – протягом 2-х календарних днів з моменту отримання заявки Замовника. Товар доставляється на склад Замовника: КП «Муніципальна дорожня компанія» - 76006, м. Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 656 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 280 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія" |
| ЄДРПОУ: | 40270150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вовчук Віталій Юрійович |
| Телефон: | 380958573950 |
| E-mail: | KPMDK@META.UA |
| Місцезнаходження: | 76006, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, |
2 |
1. Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: завантажити пропозицію згідно із Додатком № 5 при поданні документів на закупівлю. *Додатково учасник який після проведення електронного аукціону визнаний переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 (чотири) календарних дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен завантажити на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель остаточну цінову пропозицію з відповідним розрахунком ціни (Додаток 5 до тендерної документації). Усі додатки до тендерної документації є її невід’ємною частиною. Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Учасник надав (завантажив) пропозицію за формою встановленою Додатком № 5 до Тендерної документації. Однак, Замовником здійснивши перевірку та перерахування ціни, встановлено, що у колонці таблиці пропозиції – Ціна за одиницю, грн. без ПДВ, Учасник зазначив не вірно ціну за одиницю. Тому, Учаснику необхідно надати (завантажити) оновлену пропозицію за формою встановленою Додатком № 5 до Тендерної документації із зазначенням у колонці таблиці пропозиції - Ціна за одиницю, грн. без ПДВ, правильної (вірної) ціни за одиницю, грн. без ПДВ. Згідно речення другого абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, враховуючи вищенаведене, відповідно до положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення Приватним підприємством «УКРШЛЯХСЕРВІС» невідповідностей, шляхом: 1) надати (завантажити) оновлену пропозицію за формою встановленою Додатком № 5 до Тендерної документації із зазначенням у колонці таблиці пропозиції - Ціна за одиницю, грн. без ПДВ, правильної (вірної) ціни за одиницю, грн. без ПДВ, в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.