| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 014 850,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 074,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
| ЄДРПОУ: | 41760289 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Колєсова |
| Телефон: | +380443654098 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 28 |
2 |
У процесі розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Моментум мілітарі юкрейн» (далі – ТОВ «Моментум мілітарі юкрейн») уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність. ТОВ «Моментум мілітарі юкрейн» листом гарантує, що запропонований учасником товар відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком № 2 до документації), але в паспорті якості чітко не зазначено вид тканини (трикотажне полотно Coolmax® freshFX® або який еквівалент даної тканини та активних добавок на основі срібла пропонується). Також в ціновій пропозиції не зазначено вид закупівлі та не надано наступні документи, що вимагалися оголошенням до спрощеної закупівлі: - Рішення загальних зборів учасників стосовно надання повноважень директору Товариства щодо підпису договору про закупівлю, або останню річну фінансову звітність Товариства. - Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран . Відповідно до частини 2 пункту восьмого Особливостей у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо надання ТОВ «Моментум мілітарі юкрейн» наступних документів: - Паспорт якості на товар для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам відповідно до оголошення про спрощену закупівлю, в якому чітко зазначено вид тканини (трикотажне полотно Coolmax® freshFX® або який еквівалент даної тканини та активних добавок на основі срібла пропонується) - Пропозиція із зазначенням назви закупівлі (Додаток 1) - Рішення загальних зборів учасників стосовно надання повноважень директору Товариства щодо підпису договору про закупівлю, або останню річну фінансову звітність Товариства. - Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран .
У процесі розгляду тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Трикотажна фабрика «Роза» (далі – ПрАТ «Трикотажна фабрика «Роза») уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність. Відповідно до вимог тендерної документації ПрАТ «Трикотажна фабрика «Роза» в паспорті якості зазначено лише відповідність Постанові Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020 р. № 743 «Про затвердження Положення про проходження служби особами рядового та начальницького складу Державного бюро розслідувань», а не підтверджено відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам Товару закупівлі, що викладені в додатку 2 до оголошення про спрощену закупівлю та в якому не зазначено ідентифікаційні та фактичні показники Товару (наприклад: вид, склад, показники тканини, розмірний ряд, маркування і т.д.). А також не надано наступні документи, що вимагалися оголошенням до спрощеної закупівлі: - Сканована копія підписаного з боку учасника проекту договору (Додаток 4). - Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації з зазначенням займаної посади та даними про стаж роботи на займаних посадах. - Копія паспорта посадової особи (стор.1-3) або паспорту у формі ID-картки з витягом з Єдиного демографічного реєстру, яка має право підпису договору або копія посвідки на постійне/тимчасове проживання. - Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, а саме: керівника підприємства, зазначеного у Єдиному державному реєстрі (У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів комерційної пропозиції Постачальника та договору закупівлі є інша службова (посадова) особа крім керівника, у складі пропозиції подається вищезазначений документ на всіх службових (посадових) осіб Постачальника, які підписали пропозицію та мають право на підписання договору про закупівлю). - Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не буде застосовано». - Рішення загальних зборів учасників стосовно надання повноважень директору Товариства щодо підпису договору про закупівлю, або останню річну фінансову звітність Товариства. - Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран . Відповідно до частини 2 пункту восьмого Особливостей у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо надання ПрАТ «Трикотажна фабрика «Роза» наступних документів: - Паспорт якості на товар для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам відповідно до оголошення про спрощену закупівлю, в якому зазначено ідентифікаційні та фактичні показники Товару (наприклад: вид, склад, показники тканини, розмірний ряд, маркування і т.д.) - Сканована копія підписаного з боку учасника проекту договору (Додаток 4). - Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації з зазначенням займаної посади та даними про стаж роботи на займаних посадах. - Копія паспорта посадової особи (стор.1-3) або паспорту у формі ID-картки з витягом з Єдиного демографічного реєстру, яка має право підпису договору або копія посвідки на постійне/тимчасове проживання. - Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, а саме: керівника підприємства, зазначеного у Єдиному державному реєстрі (У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів комерційної пропозиції Постачальника та договору закупівлі є інша службова (посадова) особа крім керівника, у складі пропозиції подається вищезазначений документ на всіх службових (посадових) осіб Постачальника, які підписали пропозицію та мають право на підписання договору про закупівлю). - Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не буде застосовано». - Рішення загальних зборів учасників стосовно надання повноважень директору Товариства щодо підпису договору про закупівлю, або останню річну фінансову звітність Товариства. - Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не ввезений та не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/ ісламської республіки іран .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.