Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 430 720 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 153,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01993150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лабич Наталія Степанівна |
| Телефон: | +380661030345 |
| E-mail: | v.zakupivli0@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Федьковича, будинок 91 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: п.8. Підписаний проєкт договору про закупівлю – згідно із Додатком № 3 до тендерної документації та лист-згода з проєктом договору (в довільній формі). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документ Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: п.8. Підписаний проєкт договору про закупівлю – згідно із Додатком № 3 до тендерної документації та лист-згода з проєктом договору (в довільній формі). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: п.8. Підписаний проєкт договору про закупівлю – згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. Вимога про усунення невідповідностей: Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: п. 10.5 - Сканований оригінал або належним чином засвідчена копія Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документ Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: п. 10.5 - Сканований оригінал або належним чином засвідчена копія Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: п. 10.5 - Сканований оригінал або належним чином засвідчена копія Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку. Вимога про усунення невідповідностей: Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: п. 7.1 Письмове погодження із ЗАГАЛЬНИМИ ВИМОГАМИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, що зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документ Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: п. 7.1 Письмове погодження із ЗАГАЛЬНИМИ ВИМОГАМИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, що зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: п. 7.1 Письмове погодження із ЗАГАЛЬНИМИ ВИМОГАМИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, що зазначені у Додатку № 2 до тендерної документації. Вимога про усунення невідповідностей: Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, «Додаток №2 ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до закупівлі: п9. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, Учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) та/або його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано в повному обсязі документ Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, «Додаток №2 ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до закупівлі: п. 9. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, Учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) та/або його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи Згідно Додатку № 5 до тендерної документації, Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, «Додаток №2 ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до закупівлі: п. 9. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, Учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) та/або його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.