Закупівлю оголошено - 07-07-2025, 22:27. Дата останніх змін - 15-07-2025, 23:44

Продукти харчування: ряжанка, сметана. ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні

Продукти харчування: ряжанка, сметана. ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні... Державна закупівля - UA-2025-07-07-011655-a Продукти харчування: ряжанка, сметана. ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні від замовника Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто" від 7/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-07-011655-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-07-014196-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-07-2025, 22:27
по 10-07-2025, 00:00

З дати підписання договору до 31.12.2025 , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб. Обсяг закупівлі Товару може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків Покупця. У випадку, якщо Сторони домовилися змінити обсяг закупівлі, це узгоджується Сторонами шляхом підписання відповідної додаткової угоди до Договору. 3. Місце постачання товару: датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: 32331, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський р-н, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43.. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), здійснюється представниками Постачальника. На момент поставки Товару Постачальник надає видаткову накладну, документ, що підтверджує те, що Товар відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за фактом його постачання, згідно накладної, в якій вказані всі реквізити впродовж 30 (тридцять) календарних днів. У разі, якщо поставка здійснена лише частково, видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється за фактично поставлену кількість Товару. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
136400
136 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Санаторно-оздоровчий центр соціальної реабілітації "Смарагдове місто"
ЄДРПОУ:23354172 Досьє YouControl
Контактна особа:Безуленко Анастасія Сергіївна
Телефон:380999803069
E-mail:bezulenko.a.s@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна, Донецька область,с. Соснове,
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ряжанка

1 000
кілограм
Україна , Хмельницька область , р-н Кам'янець-Подільський, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43. ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Маса неттовід 400 до 500грамАктивна07-07-2025, 22:26
Масова частка жирувід 4.0 до 4.0відсотокАктивна07-07-2025, 22:26
БезлактознаНіАктивна07-07-2025, 22:26
Характеристики не суперечать ДСТУ 4565такАктивна07-07-2025, 22:26
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна07-07-2025, 22:26
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сметана

100
кілограм
Україна , Хмельницька область , р-н Кам'янець-Подільський, село Оринин, вул. Тараса Шевченка, буд 43. ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Маса неттовід 380 до 500грамАктивна07-07-2025, 22:26
БезлактознаНіАктивна07-07-2025, 22:26
Масова частка жирувід 15 до 15відсотокАктивна07-07-2025, 22:26
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна07-07-2025, 22:26
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418такАктивна07-07-2025, 22:26
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 22:27:11
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-07-2025, 22:26:35
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковому порядку за фактом його постачання, згідно накладної, в якій вказані всі реквізити впродовж 30 (тридцять) календарних днів. У разі, якщо поставка здійснена лише частково, видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється за фактично поставлену кількість Товару. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Постачання проводиться Постачальником регулярно, дрібними партіями кожного дня при необхідності за заявкою Замовника , але не менше ніж 3 рази на тиждень протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Замовника, відповідно до заявок, з 8:00 годин до 9:00 години., автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі). 2. Обсяги постачання можуть корегуватися Замовником залежно від його потреб.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          1
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          Фізична особа - підприємець Садиков Казанфар Алімамедович   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Донецька область, Слов'янськ, вулиця КРАСНОАРМІЙСЬКА, будинок 108, 84116, Садиков Казанфар Алімамедович
          Остаточна пропозиція:
          127 600 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          10-07-2025, 09:00
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-07-011655-a-c1
          Номер договору:
          91
          Дата підписання договору:
          14-07-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 14-07-2025 по 31-12-2025
          127 600 UAH
          Ціна договору
          127 600 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          Фізична особа - підприємець Садиков Казанфар Алімамедович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          127 600 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          09-07-2025, 08:48:09
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5.0
          Постачальник повинен надати письмове підтвердження Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Доказ:
          Документ
          Забезпечення виконання договору ряженка.pdf, Забезпечення виконання договору , Забезпечення виконання договору

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Розмір забезпечення виконання договору становить 5 відсотків від вартості договору. Термін дії забезпечення виконання Договору – не менше строку дії Договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-07-2025, 22:26:35
          Постачальник повинен надати письмове підтвердження Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути надано у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою (у разі використання у своїй господарській діяльності печатки) Постачальника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Покупця, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю.
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-07-2025, 22:26:35
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ