Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
Категорія Замовника - юридична особа, яка є підприємством, яке забезпечує потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 125 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ" |
| ЄДРПОУ: | 01996757 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коцур Віталій Ярославович |
| Телефон: | 380322727895 |
| E-mail: | lvivocsk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79010, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 65 |
8 |
1)перелік виявлених невідповідностей; 1. Не подано Копія свідоцтва платника податку або копія Витягу з реєстру платників податку. 2. не подано інформація про наявність матеріально – технічної бази (транспорту, складських приміщень). Обов’язкова наявність в учасника або власного або орендованого автотранспорту для доставки товару 3. в довідці про виконання аналогічних договорів не вказано сума договору; термін виконання договору та не подано оригінал позитивного листа – відгука від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.2 додатку 2.1 тендерної документації 2. п.8 додатку 2.1 тендерної документації 3. п.10 додатку 2.1 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Копія свідоцтва платника податку або копія Витягу з реєстру платників податку. 2. інформація про наявність матеріально – технічної бази (транспорту, складських приміщень). Обов’язкова наявність в учасника або власного або орендованого автотранспорту для доставки товару 3. довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору та Виконання аналогічних договорів про поставку медичного обладнання або виробів медичного призначення Замовникам/ Покупцям державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 1 копія завершеного та завіреного учасником договору зазначеного/их в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал позитивного листа – відгука від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору
Відповідно до п.41 ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів для детального вивчення відповідності учасника умовам технічної специфікації, вимогам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
1)перелік виявлених невідповідностей; 1. Не подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий не раніше березня 2025 року. 2. не подано інформація про наявність матеріально – технічної бази (транспорту, складських приміщень). Обов’язкова наявність в учасника або власного або орендованого автотранспорту для доставки товару 3. не подано довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору та Виконання аналогічних договорів про поставку медичного обладнання або виробів медичного призначення Замовникам/ Покупцям державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 1 копія завершеного та завіреного учасником договору зазначеного/их в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал позитивного листа – відгука від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.4 додатку 2.1 тендерної документації 2. п.8 додатку 2.1 тендерної документації 3. п.10 додатку 2.1 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданий не раніше березня 2025 року. 2. інформація про наявність матеріально – технічної бази (транспорту, складських приміщень). Обов’язкова наявність в учасника або власного або орендованого автотранспорту для доставки товару 3. довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору та Виконання аналогічних договорів про поставку медичного обладнання або виробів медичного призначення Замовникам/ Покупцям державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 1 копія завершеного та завіреного учасником договору зазначеного/их в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал позитивного листа – відгука від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.