Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 64 435,07 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 644,35 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Мобільний рятувальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій |
| ЄДРПОУ: | 33945453 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Любенко |
| Телефон: | +380979775421 |
| E-mail: | a.liubenko@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04202, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 150 |
1 |
Доброго дня! Шановний Учасник, дякуємо Вам за проявлений інтерес до закупівлі UA-2025-07-23-009470-a, «Комп’ютерне обладнання» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30230000-0. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 1. Відповідно до п. 4 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати лист-погодження в довільній формі про те, що учасник погоджується з технічними вимогами, проектом договору з додатками. 2.Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати довідку складену в довільній формі про наявність в Учасника досвіду повністю виконаного аналогічного договору за 2022-2025 рр. 3. Відповідно до п. 7 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що якість товарів повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам). Постачальник засвідчує якість товарів, що поставляються, належним товаросупровідним документом, який надсилається разом з товаром. У разі поставки товарів більш низької якості, ніж вимагається стандартом, технічними умовами (у разі наявності) чи зразком (еталоном), покупець має право відмовитися від прийняття і оплати товарів. У разі якщо недоліки товарів можуть бути усунені без повернення їх постачальнику, покупець має право вимагати від постачальника усунення недоліків у місцезнаходженні товарів або усунути їх своїми засобами за рахунок постачальника. Відповідь просимо надати на протязі 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Зазначена вимога направляється Учаснику на виконання ч. 9 ст. 26 Закону № 922 та п. 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Вимога полягає в усуненні невідповідностей в інформації та/або документах у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Вимога не стосується відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.