Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 535 126 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 675,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Віньковецька селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04403315 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анцут Надія Тадеушівна |
| Телефон: | +380684521301 |
| E-mail: | ekonomik@vinkgr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 32500, Україна, Хмельницька область,смт Віньківці, вулиця Соборної України ,15 |
3 |
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю товару «Гранітні матеріали для встановлення пам’ятників загиблим героям» «код ДК 44910000-2 - Будівельний камінь» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: - ФОП Линюк Аліна Олегівна; - ФОП " ФЛІК РУСЛАН ГРИГОРОВИЧ". Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію – ФОП Линюк Аліна Олегівна, яка визначена найбільш економічно вигідної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Линюк Аліна Олегівна в процедурі відкритих торгів на закупівлю товару «Гранітні матеріали для встановлення пам’ятників загиблим героям» «код ДК 44910000-2 - Будівельний камінь» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником закупівлі надано довідку «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» в якій зазначається дата укладання договору - 05.05.2025 року. Однак, згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації передбачено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» має бути підтверджений у 2023-2024 роках. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити вимоги кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» з зазначенням номеру аналогічного договору, організації (замовника), адреси та контактного телефону, суми договору і стану його виконання, який укладений та виконаний у 2023-2024 роках, із наданням копії виконаного договору, що вказаний в довідці, та оригіналами чи копіями документів, що підтверджують факт поставки товару за вказаним договором (Акт приймання-передавання товару, видаткова накладна або відгук від контрагента). Аналогічним вважатиметься договір на поставку гранітних матеріалів / гранітних плит.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.