Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 923 027,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 615,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 37485490 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Леся Бондаренко |
| Телефон: | +380442423706 |
| E-mail: | uznbondarenko@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 03087, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Лондонська будинок 12 |
4 |
Відповідно до частини 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з необхідністю детального аналізу відповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації було прийнято рішення подовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника на строк що не перевищує 20 робочих днів.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 В складі пропозиції Учасника містяться довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій відсутній опис технічних характеристик обладнання, машин та механізмів, які будуть задіяні у виконанні договору та Місцезнаходження бази /офісу за пунктами 34-46 довідки, за п. 34,41,42 довідки відсутні документи про підтвердження наявності обладнання; 1.2 На підтвердження наявності нежитлового приміщення (складського приміщення) у складі пропозиції подано договір №1 оренди нерухомого майна від 01.05.2025 р, проте додаток №1 до договору №1 від 01 грудня 2023 року і дата складання додатку вказана 01.12.2023. 1.3 В складі пропозиції Учасника міститься файл Наказ на директора – який не містить підпису директора. 1.4. В складі пропозиції Учасника міститься файл з назвою 28-2 Лист-згода додаток 5 — працівників, в якому знаходяться згоди на обробку персональних даних на кожного окремого працівника без персональних підписів працівників 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1 п.п. 1.1. п. 1 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. 2.2 п.п. 3 п.2.1 частини 2 Додатку № 2 до Тендерної документації 2.3 п.п. 6 п.2.1 частини 2 Додатку № 2 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати оновлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням опису технічних характеристик обладнання, машин та механізмів, які будуть задіяні у виконанні договору та Місцезнаходження бази /офісу за пунктами на всі позиції зазначені в договорі, з документами що підтверджують наявність обладнання. 3.2. Надати документи на підтвердження наявності складського приміщення (договір оренди з додатком, що відповідає договору) 3.3. Надати підписаний наказ на призначення директора 3.4. Надати листи-згоди на обробку персональних даних на кожного окремого працівника зазначеного в довідках за власним підписом працівників. Просимо виправити невідповідності шляхом надання оновлених та/або підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.