Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 212 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 060 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ |
| ЄДРПОУ: | 43985560 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Александров Денис |
| Телефон: | +380660352311 |
| E-mail: | zk.ifs1@customs.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,Ужгород, Собранецька, 20 |
0 |
Закарпатською митницею 13.06.2025 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: «печатки», унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-13-011914-a (далі — Закупівля). Відповідно до вимог пункту 41 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника: ФОП "ШУНТОВА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА" , виникла необхідність додатково опрацювати документи, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції учасника: ФОП "ШУНТОВА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА" (протокол уповноваженої особи від 30 червня 2025 року).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2025-06-13-011914-a виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником ФОП "ШУНТОВА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА". Учасником ФОП "ШУНТОВА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА" у складі тендерної пропозиції, на вимогу тендерної документації, надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Вих. № 09.18/04 від 18.06.2025 року. Пункт 1 Кваліфікаційних критеріїв та інформації про спосіб їх підтвердження до тендерної документації містить вимогу: «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір з усіма додатками до нього та документ(и), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі.». Учасником ФОП "ШУНТОВА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА" не надані документи, що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати документ, що підтверджує виконання в повному обсязі аналогічного договору зазначеного в довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Вих. № 09.18/04 від 18.06.2025 року, а саме: видаткову накладну № 62 від 18.06.2025 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.