Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 815 174,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 14 075,87 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина Т0920 |
ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Сухорукова |
Телефон: | 380671889893 |
E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи : 15.2. Документи, що підтверджують статус та повноваження посадової особи або представника учасника на підписання тендерної пропозиції: Для юридичної особи: - для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо). - для іншої посадової особи учасника (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників та/або наказ про призначення тощо); - довіреність (оригінал) із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Для фізичної особи – підприємця: - скан-копія оригіналу (завірена копія) всіх сторінок паспорту, де є будь-які відмітки (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) або двостороння скан-копія оригіналу (завірена копія) ID-картки з додатком, що містить безконтактний електронний носій, - скан-копія оригіналу (завірена копія) довідки (або дублікату довідки) про РНОКПП. 15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. 15.4 Витяг (або виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 15.5. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість; - свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку; 15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та листи-відгуку (або рекомендаційні листи тощо) (не менше двох) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічним предметам закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання товару: установка котельна модульна або блочно-модульні котельні або котельні установки або котельні на суму не менше 1 500 000,00 грн з ПДВ). 15.17. Учаснику закупівлі надати підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару та вимог до поставки відповідно до Оголошення (Додаток №1). Встановлено, що Учасником були надані документи згідно вимог ОГОЛОШЕННЯ пп15.2, пп15.3, пп15.4, пп15.5, але документи не Учасника, а виробника товару. Встановлено, що Учасником була надана довідка на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, але на підтвердження виконання договорів були надані копії документі та листи відгуку які не дають змогу підтвердити суму виконаних договорів. Встановлено, що Учасником не була надана довідка на вимогу пп15.17 ОГОЛОШЕННЯ. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.