| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 1 800 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 23311317 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Синюченко Денис Сергійович |
| Телефон: | 380445276642 |
| E-mail: | DSyniuchenko@dpsu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
04.06.2025 року ТОВ «Карапуз» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «Карапуз» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 39830000-9 «Продукція для чищення» (Порошок пральний (тип 1)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-05-15-012098-a. 04 червня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «Карапуз» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку №5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції має надати: У разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі пропозиції: - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій; - копію фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства; - у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції учасника було надано документи: - довідка від 29.05.2025 року Вих. № 29/03 в якій Учасник надав інформацію про вартість чистих активів в розмірі 46 325,2 тис грн.; - копія Баланса за 2024 рік ТОВ «Карапуз» в якому вказано вартість чистих активів в розмірі 42 367,50 тис грн.; - квитанція №2 від 26.02.2025 року про прийняття звіту 1-м, 2-м. Фінансова звітність за 2024 рік від ТОВ «Карапуз». Проте було встановлено що всупереч вимогам Учасник у складі своєї пропозиції не вірно вказав вартість чистих активів в довідці від 29.05.2025 року Вих. № 29/03; 2. Відповідно до пункту 4 Додатку №5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі а саме: повне найменування, юридична адреса, поштова адреса, фактична адреса, код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП), банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО), Тел./факс, E-mail, посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції учасника було надано документ «Довідка про учасника» від 29.05.2025 року Вих. № 29/04. Проте було встановлено що всупереч вимогам Учасником у складі своєї пропозиції не надав інформацію про: «Фактичну адреса» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій; 2. довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі а саме: повне найменування, юридична адреса, поштова адреса, фактична адреса, код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП), банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО), Тел./факс, E-mail, посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б) Уповноважена особа Денис СИНЮЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.