Закупівлю оголошено - 15-05-2025, 16:37. Дата останніх змін - 12-06-2025, 13:52

Порошок пральний (тип 1)

Порошок пральний (тип 1)... Державна закупівля - UA-2025-05-15-012098-a Порошок пральний (тип 1) від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 5/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-15-012098-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-05-2025, 16:37
по 21-05-2025, 18:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-05-2025, 18:00
по 02-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
180000
180 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 800 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:1 800 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Синюченко Денис Сергійович
Телефон:380445276642
E-mail:DSyniuchenko@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Порошок пральний (тип 1)
180 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Порошок пральний (тип 1)

5 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
з 01-07-2025 по 31-07-2025
39830000-9
Продукція для чищення


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАПУЗ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-06-2025 по 10-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Грушецька, 9-а, 03113, Копицяк Ігор Анатолійович
Остаточна пропозиція:
178 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-06-2025, 16:28

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-06-25, 15:42:38
24

04.06.2025 року ТОВ «Карапуз» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «Карапуз» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 39830000-9 «Продукція для чищення» (Порошок пральний (тип 1)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-05-15-012098-a. 04 червня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «Карапуз» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку №5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції має надати: У разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі пропозиції: - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій; - копію фінансової звітності за останній звітний рік або за останній звітний період відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства; - у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції учасника було надано документи: - довідка від 29.05.2025 року Вих. № 29/03 в якій Учасник надав інформацію про вартість чистих активів в розмірі 46 325,2 тис грн.; - копія Баланса за 2024 рік ТОВ «Карапуз» в якому вказано вартість чистих активів в розмірі 42 367,50 тис грн.; - квитанція №2 від 26.02.2025 року про прийняття звіту 1-м, 2-м. Фінансова звітність за 2024 рік від ТОВ «Карапуз». Проте було встановлено що всупереч вимогам Учасник у складі своєї пропозиції не вірно вказав вартість чистих активів в довідці від 29.05.2025 року Вих. № 29/03; 2. Відповідно до пункту 4 Додатку №5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі а саме: повне найменування, юридична адреса, поштова адреса, фактична адреса, код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП), банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО), Тел./факс, E-mail, посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б). На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції учасника було надано документ «Довідка про учасника» від 29.05.2025 року Вих. № 29/04. Проте було встановлено що всупереч вимогам Учасником у складі своєї пропозиції не надав інформацію про: «Фактичну адреса» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій; 2. довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі а саме: повне найменування, юридична адреса, поштова адреса, фактична адреса, код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП), банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО), Тел./факс, E-mail, посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б) Уповноважена особа Денис СИНЮЧЕНКО

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-06-25, 15:42:38
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-15-012098-a-a1
Номер договору:
293-25
Дата підписання договору:
12-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 12-06-2025 по 31-12-2025
178 800 UAH
Ціна договору
149 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРАПУЗ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
178 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
29-05-2025, 14:51:32
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:37:56
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:37:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:37:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:37:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:37:48
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:37:48
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:15-05-2025, 16:37:48
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Порошок пральний (тип 1)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  1
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 15-05-2025, 16:37:49
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення пропозиції 1 800,00 грн. (одна тисяча вісімсот гривень, 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ