ДК 021:2015:39113000-7 - Сидіння та стільці різні Срок поставки Товару: з дня підписання договору до 17.12.2025 року. Поставка товару здійснюється за рахунок постачальника в робочі дні тижня з 8.00-17.00 год. за адресами: Семенівський ліцей с. Семенівка, вул. Шкільна,4 (10 шт), Слобідський ліцей с. Слобідка, вул. І. Кабанця, 2 (10 шт.), Копачівська гімназія с. Копачів, вул, Шевченка, 3 (5 шт.), Долинянська гімназія с. Долина, вул. Миру, 6 А (5 шт.), Маловільшанська гімназія с. Мала Вільшанка, вул. Васильківська, 39 ( 5 шт.), Дерев’янська гімназія с. Дерев’яна, вул. Шкільна, 17 (8 шт.) Оплата проводиться за фактично отриманий Товар та здійснюється Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання Товару шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України згідно накладної. Днем оплати рахується день зарахування грошових коштів на рахунок Постачальника
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області |
| ЄДРПОУ: | 37361483 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ouo.gov.ua |
| Контактна особа: | Ліна Рясько |
| Телефон: | +380667850152 |
| E-mail: | linariasko@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08703, Україна, Київська область,місто Обухів, вул. Каштанова, будинок 13 Г, приміщення 720 |
0 |