Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 204 446,58 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 022,23 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
| ЄДРПОУ: | 02568182 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
| Контактна особа: | Черняєв Святослав Юрійович |
| Телефон: | 380445260186 |
| E-mail: | cherniaiev@ukrcsm.com |
| Місцезнаходження: | 03143, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
1 |
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Відповідно до вимог п. 10.2.2. та п. 10.2.3. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати у складі тендерної пропозиції не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною), а також копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (стосується наданого договору). На виконання вимог п. 10.2.2. та п. 10.2.3. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав копію Договору № 03-16/515 від 29.09.2023 р. (файл «Аналогічний договір.pdf») та копію Видаткової накладної № 1218/23 від 18 жовтня 2023 р. (файл «Аналогічна_вн 1218_ДП УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ.pdf»). Згідно положенні частини 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а також п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 24.05.1995 № 88 видаткова накладна повинна містити такі обов’язкові реквізити: назва документа; дата складання — повинна бути вказана дата, коли фактично була здійснена господарська операція. Особливу увагу на дату складання слід звертати платникам ПДВ, оскільки у них виникають податкові зобов’язання саме з дати, коли почався рух товару від продавця до покупця; назва компанії, яка передає товар; зміст і обсяг господарської операції; для платників ПДВ — сума ПДВ; одиниця виміру господарської операції; посади осіб, які провели господарську операцію; особисті підписи осіб, які здійснили господарську операцію. Видаткова накладна № 1218/23 від 18 жовтня 2023 р. не містить особистих підписів осіб, які здійснили господарську операцію, що є порушенням вимог частини 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а також п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 24.05.1995 № 88, а отже не може вважатися копією документу на підтвердження виконання Договору № 03-16/515 від 29.09.2023 р. Крім того, згідно положень п. 3.1. Договору № 03-16/515 від 29.09.2023 р. та Додатку 1 до цього Договору його ціна складає: 201 042,00 грн. з ПДВ. А копія Видаткової накладної № 1218/23 від 18 жовтня 2023 р. надана на 68 320,00 грн. Таким чином, учасник торгів не надав у складі тендерної пропозиції копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання Договору № 03-16/515 від 29.09.2023 р., що є порушенням вимог п. 10.2.3. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п. 9. Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів повинен надати у складі тендерної пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (або його копія), виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. Оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2025-06-16-005806-a за ДК 021:2015: 24320000-3 основні органічні хімічні речовини (тест-набори алергени) було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель 16.06.2025 р. Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який було сформовано 08.04.2024 р. (файл «Витяг ЄДРПОУ 20240408.pdf»), що є порушенням вимог п. 9. Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання Договору № 03-16/515 від 29.09.2023 р., або копію не менше 1 аналогічного договору у повному обсязі (з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною), а також копії/ю документів/у на підтвердження його повного виконання, із дотримання вимог п. 10.2. Додатку 1 до тендерної документації. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі ДК 021:2015: 24320000-3 основні органічні хімічні речовини або договір, предметом якого є поставка хімічних речовин та/або тест-набору(ів) алергени. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (або його копію), виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю, а саме не раніше 16.06.2025 р. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.