Закупівлю оголошено - 13-06-2025, 13:56. Дата останніх змін - 23-06-2025, 10:00

Пакети для сміття

Пакети для сміття... Державна закупівля - UA-2025-06-13-007450-a Пакети для сміття від замовника філія "Термінальний оператор" АТ "Укрзалізниця" від 6/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-13-007450-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-13-009205-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-06-2025, 13:56
по 23-06-2025, 10:00

Найменування Товару: Пакети для сміття, 35л - 4500 шт. Пакети для сміття, 120л - 1500 шт. Постачальник здійснює поставку Товару на умовах DDP (Україна, місто Київ) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у ред. 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови Договору матимуть перевагу. Поставка товару проводиться партіями протягом строку дії договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки (заявки) Покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Покупця до приймання Товару. Строк поставки Товару – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) Покупцем. Оплата за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Для платників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Постачальник здійснює поставку Товару на умовах DDP (Україна, місто Київ) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у ред. 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови Договору матимуть перевагу. Поставка товару проводиться партіями протягом строку дії договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки (заявки) Покупця, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Покупця до приймання Товару. Строк поставки Товару – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) Покупцем. Оплата за поставлений Товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Для платників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого Товару за цим Договором проводиться Покупцем на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.

Причини скасування:
  • Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Запит (ціни) пропозицій
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
2895
2 895 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:філія "Термінальний оператор" АТ "Укрзалізниця"
ЄДРПОУ:45151172 Досьє YouControl
Контактна особа:Євгеній Бондар
Телефон:380443302463
E-mail:bondar.y.v@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
02125, Україна, Київська область,Київ, проспект Визволителів, 15
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поліетиленові мішки та пакети для сміття

90
пачка
04080 , Україна , Київська область , Київ ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Наявність затяжок або ручокНіАктивна13-06-2025, 13:55
Об'єм пакетувід 35 до 35літрАктивна13-06-2025, 13:55
Кількість пакетів в пачцівід 50 до 50штукаАктивна13-06-2025, 13:55
Товщина плівкивід 10.0 до 20.0мікрометрАктивна13-06-2025, 13:55
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поліетиленові мішки та пакети для сміття

75
пачка
04080 , Україна , Київська область , Київ ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Наявність затяжок або ручокНіАктивна13-06-2025, 13:55
Об'єм пакетувід 120 до 120літрАктивна13-06-2025, 13:55
Кількість пакетів в пачцівід 20 до 20штукаАктивна13-06-2025, 13:55
Товщина плівкивід 25.0 до 35.0мікрометрАктивна13-06-2025, 13:55
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 13:56:20
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-06-2025, 13:55:23
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ