Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 18 223 020,21 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 91 115,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр гуманітарного розмінування |
| ЄДРПОУ: | 45011096 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентин Любарський |
| Телефон: | +380932706020 |
| E-mail: | v.liubarskyi@uachd.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01008, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Грушевського Михайла будинок 12/2 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРНЕШНЛ ДЕМАЙНІНГ ГРУП" (далі – учасник) на закупівлю послуг «Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-013819-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі дозвільних/сертифікаційних документів учасник надав довідку від 03.04.2025 р № 26-005-25, копію сертифікату відповідності за № 101, копію сертифікату відповідності за № 102, копію сертифікату відповідності за № 103, копію сертифікату відповідності за № 100, копію договору №8/25 від 02.04.2025 р тощо. Разом з тим в складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія сертифікату відповідності на розмінування з використанням машин і механізмів та/або договір про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання таких послуг, дійсний на весь період надання послуг (у разі застосування учасником даного процесу протимінної діяльності). 1.2. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації учасник надав у складі тендерної пропозиції в тому числі: довідку про наявність працівників (фахівців) від 03.04.2025 р №23-005-25, копію свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, копію довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації від 02.04.2025 р №383-0425UDS (далі – Довідка), копію посвідчення спеціаліста з розмінування тощо. Разом з тим в наданих матеріалах наявна суперечлива інформація, яка відрізняється в документах і призводить до протирічь та/або різночитання, зокрема Довідкою ТОВ «Українські сервіси розмінування» повідомляється про наявність працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) та зазначено Лясковського П.В., Павшука О.В., Сохатюка А.В. саперами гуманітарного розмінування (фахівцями з розмінування) Департаменту спеціальних операцій з розмінування, Вінніка В.А., Марченка І.В. керівниками групи (фахівцями з розмінування) Департаменту спеціальних операцій з розмінування. 1.3. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про кінцевого бенефіціарного власника Учасника, кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) так як довідка про кінцевого бенефіціарного власника від 03.04.2025 р № 20-005-25 не відповідає встановленим вимогам в частині відсутності інформації щодо дати народження кожного кінцевого бенефіціарного власника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником відповідно до статті 16 Закону із врахуванням Постанови було встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 5.1. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, зокрема: 2.1) наявність дозвільних / сертифікаційних документів. Спосіб підтвердження в тому числі: учасник надає копії чинних у нього сертифікатів відповідності процесами протимінної діяльності: ● нетехнічне обстеження; ● технічне обстеження; ● очищення району ведення бойових дій; ● розмінування вручну; ● розмінування з використанням машин і механізмів та/або договір про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання таких послуг, дійсний на весь період надання послуг (у разі застосування учасником даного процесу протимінної діяльності); ● знешкодження (знищення) мін/вибухонебезпечних залишків війни та/або договір про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання таких послуг, дійсний на весь період надання послуг. У випадку залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання послуг з розмінування, учасник надає скан-копії сертифікатів відповідності залучених третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців). Дія сертифікатів відповідності повинна закінчуватись не раніше строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі. У разі якщо дія сертифікатів відповідності спливає раніше закінчення строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист щодо пролонгації/поновлення сертифікатів відповідності. В Переліку не повинно бути відомостей, що сертифікат відповідності тимчасово припинений. 2.2) Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність у учасника працівників (фахівців) необхідної кількості відповідних рівнів кваліфікації, згідно додатку «А» ДСТУ 8820:2023, а саме сапер (розмінування) не менше 5 осіб. Для підтвердження кваліфікації працівників вказаних у довідці учасник повинен надати: Копію документу про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації, яким підтверджується, що працівник здобув професію (підвищив кваліфікацію за професією) «Сапер (розмінування)», на кожного сапера (розмінування), зазначеного у довідці; У разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасник повинен подати інформацію та документи передбачені підпунктом 2.2.2 Таблиці 2 Додатку 5.1 до тендерної документації від субпідрядників/співвиконавців.. 2.3) Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про кінцевого бенефіціарного власника Учасника, кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Особливостями, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації.
Вимога про усунення невідповідностей Вимога про усунення невідповідностей ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНІ НАЗЕМНІ РІШЕННЯ" (далі – учасник) на закупівлю послуг «Послуги з розмінування земельних ділянок сільськогосподарського призначення», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-25-013819-a. Виявлено невідповідність в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із врахуванням Постанови КМУ №1178, якою затверджені Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова) та вимогам тендерної документації. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надав в складі тендерної пропозиції довідку про досвід виконання аналогічного договору від 07.04.2025 р №30-Т, копію угоди-замовлення на надання послуг від 11.11.2024 р № 4500463959 (далі – УЗ), копію акту приймання-передачі №1 наданих послуг за УЗ від 31.01.2025 р, копію УЗ Стандартні положення та умови щодо Угоди-Замовлення на надання Послуг. Разом з тим в складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії додатків, які відповідно до умов УЗ є частиною цієї Угоди-Замовлення, а саме: Додаток І. Обсяги робіт та Додаток ІІ. Політики ESHS MOM в Україні. 1.2. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі дозвільних/сертифікаційних документів учасник надав довідку від 07.14.2025 р № 33/Т, копію сертифікату відповідності за № 23, копію сертифікату відповідності за № 20, копію сертифікату відповідності за № 21, копію сертифікату відповідності за № 22, копію сертифікату відповідності за № 19 тощо. Разом з тим в складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія сертифікату відповідності на знешкодження (знищення) мін/вибухонебезпечних залишків війни та/або договір про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання таких послуг, дійсний на весь період надання послуг. 1.3. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надав у складі тендерної пропозиції в тому числі: довідку щодо обладнання та матеріально – технічної бази для виконання робіт з гуманітарного розмінування від 07.04.2025 р №34/Т, копію оборотно сальдової відомості по рахунку 10 за 18 листопада 2024 р., копію оборотно сальдової відомості по рахунку 11 за 18 листопада 2024 р. , копію оборотно сальдової відомості по рахунку 209 за 18 листопада 2024 р., копію оборотно сальдової відомості по рахунку 221 за 18 листопада 2024 р. Разом з тим в супереч вимогам тендерної документації в складі тендерної документації відсутні інші копії підтверджуючих документів на право володіння, користування чи розпорядження обладнання/механізмів/устаткування, необхідного для надання послуг, які є предметом закупівлі, та /або регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри), складені в паперовій формі станом на дату подання тендерної пропозиції, завірені належним чином підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника, зокрема по назві ТМЦ п. 6 «Автомобіль Toyota 4 Runner». 1.4. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня лист/довідка за формою 1 додатку 7 тендерної документації, так як лист про не застосування санкцій № 36/Т від 07.04.2025 р не відповідає встановленим вимогам. 1.5. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про кінцевого бенефіціарного власника Учасника, кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) та довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) з інформацією, що учасник не є пов’язаною особою у значенні, наведеному в підпункті 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, та в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» з сільськогосподарським товаровиробником, зазначеним у Додатку 1 до тендерної документації, так як довідка щодо відсутності серед бенефіціарних власників учасника торгів осіб пов’язаних з сільськогосподарським товаровиробником № 37/Т від 07.04.2025 р не відповідає встановленим вимогам. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником відповідно до статті 16 Закону із врахуванням Постанови було встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та Додатку 5.1. «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВИМОГИ З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, зокрема: 2.1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Спосіб підтвердження в тому числі: Учасник надає довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною в додатку 5.1 до тендерної документації, що містить інформацію щодо виконання аналогічного (-их) договору (-ів) (не менше одного). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, надати копії наступних документів: а) скан-копія не менше, ніж одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці про досвід виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір); При цьому такий Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»). б) скан-копія Документу (на вибір учасника), що підтверджує повне виконання Договору: • акт (акти) здачі-приймання робіт/надання послуг за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані). в) у разі надання учасником у своїй тендерній пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копії відгуку (-ів) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічних договорів. Відгук має містити наступну інформацію: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням. За наявності різниці у вартісних показниках, наведених у документах, що надаються згідно з п.1.2 а) і п.1.2 б) на підтвердження повністю виконаного аналогічного договору, надання Відгуку є обов’язковим. У разі, якщо умовами Договору не передбачено надання акту (актів) здачі-приймання робіт/надання послуг, видаткової накладної (видаткових накладних), інших аналогічних документів, що підтверджують повне виконання Договору, надання Відгуку є обов’язковим. 2.2) наявність дозвільних / сертифікаційних документів. Спосіб підтвердження в тому числі: учасник надає копії чинних у нього сертифікатів відповідності процесами протимінної діяльності: ● нетехнічне обстеження; ● технічне обстеження; ● очищення району ведення бойових дій; ● розмінування вручну; ● розмінування з використанням машин і механізмів (у разі застосування учасником даного процесу протимінної діяльності); ● знешкодження (знищення) мін/вибухонебезпечних залишків війни та/або договір про залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання таких послуг, дійсний на весь період надання послуг. У випадку залучення третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців) для надання послуг з розмінування, учасник надає скан-копії сертифікатів відповідності залучених третіх осіб (субпідрядників, співвиконавців). Дія сертифікатів відповідності повинна закінчуватись не раніше строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі. У разі якщо дія сертифікатів відповідності спливає раніше закінчення строку надання послуг, учасник повинен надати гарантійний лист щодо пролонгації/поновлення сертифікатів відповідності. В Переліку не повинно бути відомостей, що сертифікат відповідності тимчасово припинений. 2.3) Учасник надає лист/довідку ЗА ФОРМОЮ 1 ДОДАТКА 7 щодо незастосування санкцій та застережень до учасника (вказати найменування, код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) або кінцевого бенефіціарного власника, члену або учасника (акціонера) юридичної особи – учасника процедури закупівлі та субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) (у разі їх залучення, вказати найменування субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів), код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) ) або кінцевого бенефіціарного власника, члену або учасника (акціонера) юридичної особи – субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України “Про санкції”, та/або санкцій, застосованих уповноваженими міжнародними організаціями – ООН, Європейського союзу, та/або санкцій, введених в дію уповноваженими на те органами влади Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади. 2.4) Учасник надає довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про кінцевого бенефіціарного власника Учасника, кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника (-ів)/співвиконавця (-ів) та довідку у довільній формі на власному бланку (у разі наявності таких бланків) з інформацією, що учасник не є пов’язаною особою у значенні, наведеному в підпункті 14.1.159 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, та в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» з сільськогосподарським товаровиробником, зазначеним у Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами проведеного розгляду згідно із Законом та Особливостями, учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, шляхом завантаження відсутніх інформації та/або документів за переліком та змістом відповідно вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.