Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 82 446 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 412,23 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 14317404 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Здітовецький |
| Телефон: | 380987690053 |
| E-mail: | zitik19111990@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 08298, Україна, Київська область,смт Коцюбинське, ВУЛИЦЯ ЗАЛІЗНИЧНА, будинок 7 |
4 |
ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-07-11-006564-a (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення По першому питанню порядку денного: Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником – Відділ воєнізованої охорони Департаменту поліції охорони (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У зв’язку з необхідністю детального аналізу та перевірки спеціалістами Замовника документів які Учасник пропонує для постачання товару, а також для надання Учаснику 24 годин для усунення виявлених невідповідностей згідно пункту 43 Особливостей, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Також існує необхідність в детальному аналізі технічних документів поданих Учасником. Відповідно до статті 11 Закону за рішенням замовника може бути утворена робоча група у складі працівників замовника для розгляду тендерних пропозицій. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника , яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Відображено в протоколі уповноваженої особи від 25.07.2025 року №РБУ-4
У ході розгляду питання порядку денного вирішено: Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно Закону. Згідно частини 16 статті 29 Закону та п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 та п. 43 Особливостей Закону є необхідність у затвердженні вимоги до Учасника ТОВ «ВЕНТУС РЕСУРС» (код ЄДРПОУ 38927250), щодо виправлення документів тендерної пропозиції: - відповідно п. 4.2. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" надали копію ліцензії, яка чинна до 03.07.2025 року, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. - відповідно п. 4.7. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) / удосконалений електронний підпис (УЕП), на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 Розділ ІІІ тендерної документації. ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не наклав КЕП відповідно до пункту 1 Розділ ІІІ тендерної документації, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. - відповідно пп. 7 п.5. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: При підготовці форми «Тендерна пропозиція» Учасники повинні чітко зазначати назву товару (тип, марка або виробник (в разі відсутності торгової марки), що пропонується для постачання. Ціна включає у себе всі витрати на транспортування, завантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" надали тендерну пропозицію без зазначення типу, марки або виробника (в разі відсутності торгової марки), що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. - відповідно Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - має бути надана можливість проведення безоплатного обміну на нові за тим же номіналом невикористаних замовником талонів (облікових карток, бланків-дозволів тощо) у разі закінчення строку їх дії або проведення оновлення, переобліку, вилучення з обігу, блокування чи інших дій з боку учасника щодо виданих талонів (облікових карток, бланків-дозволів тощо) як під час дії укладеного за результатами даної процедури договору, так і після закінчення строку його дії щодо інших зобов’язань (надати гарантійний лист). ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" не надали вищезазначений документ, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати чинну ліцензію на право оптової торгівлі пальним; 2) Накласти КЕП відповідно п. 4.7. Додатку 1 та відповідно до пункту 1 Розділ ІІІ тендерної документації; 3) Надати тендерну пропозицію із зазначенням типу, марки або виробника; 4) Надати гарантійний лист, згідно вимог додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи те, що ненадання вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, Замовником прийняте рішення розмістити вимогу про усунення невідповідності. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, або надання роз’яснень у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу до Учасника, щодо ненадання у складі тендерної пропозиції документів. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом. Відображено в протоколі уповноваженої особи від 25.07.2025 року № РБУ-5
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.