Період оскарження умов закупівлі - по 28-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 404 911,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 024,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС» |
| ЄДРПОУ: | 03768026 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Черевко Микола Васильович |
| Телефон: | +380503581024 |
| E-mail: | sportkomplex2011@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,Київ, вул. Хрещатик,12, місто Київ, Київська область, Україна |
3 |
Уповноваженою особою Замовника було розглянуто тендерну пропозицію та документи до неї Учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ "Екосервіс Груп" (Код 32379428), тендерну пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, та виявлено невідповідності в інформації та/або документах. Згідно п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В Додатку 3 до Тендерної документації зазначено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1.Відповідно Пункту 4.12. Додатку 3 ТД - Учасник повинен підтвердити, що система менеджменту якості та управління якості Учасників, стосовно організації діяльності (операцій) у сфері поводження з безпечними відходами, яку проводить Учасник, відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015, для підтвердження чого Учасник надає сертифікат на систему менеджмента якості, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015 та сертифікат на управління якістю, що виданий органом сертифікації, який підтверджує відповідність міжнародному стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), а також сертифікати відповідності на сміттєвози та їх підіймальні пристрої, якими надаватимуться послуги, та на контейнери, які надаються Виконавцем для Замовника. Вказані сертифікати повинні бути чинними на весь час надання послуг. У разі, якщо термін дії якогось сертифіката спливає до закінчення часу надання послуг, то Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що такий сертифікат до моменту закінчення його терміну дії буде наданий в новій редакції Замовнику, і його термін дії буде чинним до закінчення часу надання послуг. Але в файлах pdf «Сертифікат контейнери (1) (4)» та «Сертифікат сміттєвози (1) (5)» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано чинні сертифікати відповідності на сміттєвози та їх підіймальні пристрої, якими надаватимуться послуги, та на контейнери, які надаються Виконавцем для Замовника. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати виправлені/оновлені файли з відповідними діючими сертифікатами. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.