Закупівлю оголошено - 10-06-2025, 17:21. Дата останніх змін - 25-07-2025, 09:42

«Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)

«Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради». (ДК 021:2015 “Єдиний... Державна закупівля - UA-2025-06-10-012354-a «Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги) від замовника Відділ освіти Трускавецької міської ради від 6/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-10-012354-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-10-015141-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-06-2025, 17:21
по 15-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-06-2025, 17:21
по 18-06-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Місце надання послуг – за місцем знаходження та реєстрації лікувального закладу.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
80981
80 981 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:404,91 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Відділ освіти Трускавецької міської ради
ЄДРПОУ:02144513 Досьє YouControl
Сайт:http://tmr.gov.ua
Контактна особа:Лотицька Ірина Миколаївна
Телефон:380324751785
E-mail:loticka@ukr.net
Місцезнаходження:
82200, Україна, Львівська область,Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Послуги з проведення профілак ...
80 981 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради

1
послуга
82200 Україна Львівська область Трускавець Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
по 31-12-2025
85111000-0
Послуги лікувальних закладів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-06-2025 по 17-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62, 82200, Галина Оленич
Остаточна пропозиція:
80 981 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-07-2025, 08:48
Період подачі оскарження:
по 22-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 25-06-25, 16:58:47
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме не пізніше, ніж 16.07.2024 року.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 17-07-25, 00:00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-10-012354-a-a1
Номер договору:
357
Дата підписання договору:
24-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 24-07-2025 по 31-12-2025
50 196 UAH
Ціна договору
41 830 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
80 981 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-06-2025, 12:37:51
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору (інформація про наявність власного /чи орендованого /чи в користуванні відповідного обладнання). У випадку, якщо учасником використовується не власне обладнання, матеріально-технічна база – обов’язково зазначається в кого орендується, чи надаються послуги тощо.
Доказ:
Документ
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. Відсутність або невідповідність у складі хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). 1.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 17:32:05
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 17:23:03
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 17:23:03
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 17:23:03
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 17:23:03
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 17:23:03

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          4. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          7. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту «Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          3. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          90
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту «Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. Відсутність або невідповідність у складі хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). 1.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. Відсутність або невідповідність у складі хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). 1.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. , 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги. Відсутність або невідповідність у складі хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника. Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). 1.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
                          2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту «Послуги з проведення профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Трускавецької міської ради». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - 2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору (інформація про наявність власного /чи орендованого /чи в користуванні відповідного обладнання). У випадку, якщо учасником використовується не власне обладнання, матеріально-технічна база – обов’язково зазначається в кого орендується, чи надаються послуги тощо.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-06-2025, 17:23:03
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору (інформація про наявність власного /чи орендованого /чи в користуванні відповідного обладнання). У випадку, якщо учасником використовується не власне обладнання, матеріально-технічна база – обов’язково зазначається в кого орендується, чи надаються послуги тощо. , 2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися учасником при виконанні договору (інформація про наявність власного /чи орендованого /чи в користуванні відповідного обладнання). У випадку, якщо учасником використовується не власне обладнання, матеріально-технічна база – обов’язково зазначається в кого орендується, чи надаються послуги тощо.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ