Період оскарження умов закупівлі - по 17-04-2025, 00:00
Затверджено протокольним рішенням № 43 від 11.04.2025
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 565 372,90 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 826,86 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 44118663 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zp.tax.gov.ua |
| Контактна особа: | Кацеро Оксана Володимирівна |
| Телефон: | +380617876741 |
| E-mail: | oksana.katsero@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, проспект Соборний 166 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
21.04.2025р. відбувся аукціон, через систему закупівель PROZORRO на закупівлю послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації за предметом закупівлі. Відповідно до протоколу розкриття визначено перелік тендерних пропозицій: 1. ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДИНГ-СЛАВУТИЧ» (ЄДРПОУ 43317264) з ціною 208794,00 грн. з ПДВ, 2. ТОВ «СФЕРА» (ЄДРПОУ 32270622) з ціною 208800,00 грн. без ПДВ, 3. ТОВ «АТОМЕНЕРГОРЕСУРС» (ЄДРПОУ 43840156) з ціною 238000,00 грн. з ПДВ 4. Управління поліції охорони в Запорізькій області (ЄДРПОУ 40108947) – з ціною 565326,00 грн. з ПДВ. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей щодо відповідності вимогам тендерної документації. Протокольним рішенням уповноваженої особи № 46 від 25.04.2025 оприлюднено рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДИНГ-СЛАВУТИЧ» (ЄДРПОУ 43317264) відповідно до пункту 46 Особливостей. Протокольним рішенням уповноваженої особи № 48 від 02.05.2025 оприлюднено рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СФЕРА» (ЄДРПОУ 32270622) відповідно до пункту 44 Особливостей. За підсумками проведеного аукціону, наступний учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією є ТОВ «АТОМЕНЕРГОРЕСУРС» (ЄДРПОУ 43840156) (далі – Учасник) з ціною 238000,00 грн. з ПДВ. На розгляд уповноваженій особі надійшла службова від управління інфраструктури та господарського забезпечення від 05.05.2025 № 187/08-01-17-09 щодо предмету закупівлі, в якій надано висновок щодо відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації (далі - Висновок). Розглянувши пропозицію Учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації до предмету закупівлі та враховуючи Висновок, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником. Відповідно до кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 2 до тендерної документації) передбачено: 1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору(-рів) (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-рів) років з бюджетною організацією протягом 2022-2024. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), учасник має надати копію вказаного договору(-рів) та документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по цьому договору (копії рахунків та актів наданих послуг, тощо). Учасником було подано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано Договір з комунальним некомерційним підприємством «Київська міська наркологічна клінічна лікарня «СОЦІОТЕРАПІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) без документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по цьому договору (копії рахунків та актів наданих послуг, тощо). 3.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 2.2 до тендерної документації), або яких учасник має та/або планує залучити до надання послуг, а саме: - керівник робіт (не менше 1 особи); - робітники (не менше 2 осіб) Для підтвердження кваліфікації працівників необхідно надати копії документів, які підтверджують професійні знання та навики, в тому числі але не вичерпно, копію кваліфікаційного посвідчення та/або диплому тощо). Також інформація надається на працівників субпідрядного підприємства, якщо учасник залучає субпідрядника/співвиконавця. Учасником було подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 2.2 до тендерної документації). Проте, у складі тендерної пропозиції Учасником не було додано копії документів, які підтверджують професійні знання та навики, в тому числі але не вичерпно, копію кваліфікаційного посвідчення та/або диплому тощо) працівників: Афонькіна Євгена Олександровича, Лук’янчикова Вячеслава Вікторовича, Петровського Івана Валерійовича . На виконання вимог пункту 43 Особливостей, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, відповідно до вимог частини 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
21.04.2025р. відбувся аукціон, через систему закупівель PROZORRO на закупівлю послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації за предметом закупівлі. Відповідно до протоколу розкриття визначено перелік тендерних пропозицій: 1. ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДИНГ-СЛАВУТИЧ» (ЄДРПОУ 43317264) (далі – Учасник 1) з ціною 208794,00 грн. з ПДВ, 2. ТОВ «СФЕРА» (ЄДРПОУ 32270622) (далі – Учасник 2) з ціною 208800,00 грн. без ПДВ, 3. ТОВ «АТОМЕНЕРГОРЕСУРС» (ЄДРПОУ 43840156) (далі – Учасник 3) з ціною 238000,00 грн. з ПДВ 4. Управління поліції охорони в Запорізькій області (ЄДРПОУ 40108947) (далі – Учасник 4) – з ціною 565326,00 грн. з ПДВ. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей щодо відповідності вимогам тендерної документації. Протокольним рішенням уповноваженої особи № 46 від 25.04.2025 оприлюднено рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДИНГ-СЛАВУТИЧ» (ЄДРПОУ 43317264) відповідно до пункту 46 Особливостей. За підсумками проведеного аукціону, наступний учасник з найбільш економічно вигідною пропозицією є ТОВ «СФЕРА» (ЄДРПОУ 32270622) (далі – Учасник) з ціною 208800,00 грн. без ПДВ. На розгляд уповноваженій особі надійшла службова від управління інфраструктури та господарського забезпечення від 29.04.2025 № 177/08-01-17-09 щодо предмету закупівлі, в якій надано висновок щодо відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації (далі - Висновок). Розглянувши пропозицію Учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації до предмету закупівлі та враховуючи Висновок, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником, а саме: Змістом і способом подання тендерної пропозиції (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено завантаження файлів з: - декларацією відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства згідно з Законом України від 06.09.2005 р. № 2806-IV «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»; Якщо отримання документу декларативного характеру на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством, необхідно надати листи-пояснення у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. У складі тендерної пропозиції Учасником не було додано вищевказаний документ. Також, відповідно до кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 2 до тендерної документації) передбачено: 1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору(-рів) (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-рів) років з бюджетною організацією протягом 2022-2024. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), учасник має надати копію вказаного договору(-рів) та документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по цьому договору (копії рахунків та актів наданих послуг, тощо). Учасником було подано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано Договір з комунальним закладом освіти «Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр № 6» Дніпропетровської обласної ради» від 08.01.2024 №2638 без документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по цьому договору (копії рахунків та актів наданих послуг, тощо). Також, на підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано Договір з Головним сервісним центром МВС від 16.01.2024 №2654. За результатами розгляду даного договору виявлено, що договір не відповідає предмету закупівлі. Крім того, відповідно до пункту 37 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості) Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Учасником була надана Інформаційна довідка обґрунтування ціни пропозиції в довільній формі без деталізації розрахунку вартості за кожну одиницю послуги. Аналіз ринку здійснювався Замовником з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі послуги, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), а також шляхом отримання комерційних пропозицій, за результатами чого визначено, що середні витрати на надання послуг складають значно більшу вартість ніж надана Учасником. Згідно Переліку приладів системи пожежної сигналізації встановлених на об’єктах Головного управління ДПС у Запорізькій області (додаток 5 до тендерної документації) на 9-ти об’єктах встановлено 1171 од. приладів (в т. ч. сповіщувачі димові, ручні, світло-звукові "Вихід", "Пожежа" та ін.), що збільшує тривалість перевірки даних приладів та витрати на заробітну плату спеціалістам. Згідно Регламенту послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації (СПС) на об’єктах Головного управління ДПС у Запорізькій області (додаток 5 до тендерної документації) більшість послуг проводиться щомісячно, в тому числі на об’єктах, які розташовані за межами міста Запоріжжя, що збільшує витрати на автотранспорт. Таким чином, у Замовника немає розуміння, з чого складається така низька ціна пропозиції. Враховуючи наведене, просимо надати детальну калькуляцію витрат при наданні послуг та наголошуємо, що Замовнику важливо отримати послуги своєчасно, якісно та в повному обсязі. На виконання вимог пункту 43 Особливостей, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, відповідно до вимог частини 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
21.04.2025р. відбувся аукціон, через систему закупівель PROZORRO на закупівлю послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації за предметом закупівлі. Відповідно до протоколу розкриття визначено перелік тендерних пропозицій: 1. ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДИНГ-СЛАВУТИЧ» (ЄДРПОУ 43317264) (далі – Учасник 1) з ціною 208794,00 грн. з ПДВ, 2. ТОВ «СФЕРА» (ЄДРПОУ 32270622) (далі – Учасник 2) з ціною 208800,00 грн. без ПДВ, 3. ТОВ «АТОМЕНЕРГОРЕСУРС» (ЄДРПОУ 43840156) (далі – Учасник 3) з ціною 238000,00 грн. з ПДВ 4. Управління поліції охорони в Запорізькій області (ЄДРПОУ 40108947) (далі – Учасник 4) – з ціною 565326,00 грн. з ПДВ. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей щодо відповідності вимогам тендерної документації. Електронна система, за підсумками проведеного аукціону, найбільш економічно вигідною визнала тендерну пропозицію Учасника 1 ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДИНГ-СЛАВУТИЧ» (ЄДРПОУ 43317264) (далі – Учасник 1) з ціною 208794,00 грн. з ПДВ (далі – Учасник 1). На розгляд уповноваженій особі надійшла службова від управління інфраструктури та господарського забезпечення від 23.04.2025 № 173/08-01-17-09 щодо предмету закупівлі, в якій надано висновок щодо відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації (далі - Висновок). Розглянувши пропозицію Учасника 1 на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації до предмету закупівлі та враховуючи Висновок, виявлено невідповідності в документах, що подані учасником, а саме: Змістом і способом подання тендерної пропозиції (Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) передбачено завантаження файлів з: - декларацією відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства згідно з Законом України від 06.09.2005 р. № 2806-IV «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»; Якщо отримання документів ліцензійного, дозвільного, декларативного характеру на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством, необхідно надати листи-пояснення у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. У складі тендерної пропозиції Учасником 1 не було додано вищевказані документи. Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасником 1 завантажено архів документів «Акт, протокли повірки еле-нту.zip.p7s» в якому міститься документ «Акт поверки до 25 р тех. оборудования на Холдинг.pdf». в стані непридатному для перегляду. Також, відповідно до кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток 2 до тендерної документації) передбачено: 1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору(-рів) (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-рів) років з бюджетною організацією протягом 2022-2024. 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), учасник має надати копію вказаного договору(-рів) та документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по цьому договору (копії рахунків та актів наданих послуг, тощо). Учасником 1 було подано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано Договір з Державним підприємством «Комбінат «САЛЮТ» Державне агентство резерву України від 15.05.2024 №250524/1, яке не є бюджетною організацією (установою). Крім того, відповідно до пункту 37 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі - Особливості) Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Учасником 1 була надана Інформаційна довідка обґрунтування ціни пропозиції в довільній формі без деталізації розрахунку вартості за кожну одиницю послуги. Враховуючи, що Замовником з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (зі змінами), здійснювався аналіз ринку, зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такі послуги, доступні у відкритих джерелах інформації (Інтернет), а також шляхом отримання комерційних пропозицій, то середні витрати на надання послуг складають значно більшу вартість ніж надана Учасником 1. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 43 Особливостей, а саме: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, відповідно до вимог частини 1 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.