Поставка Товару здійснюється одноразово у повному обсязі, або окремими партіями. Строк поставки Товару до 01.10.2024 р.. Доставка Товару, навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника (власним або найманим) та за рахунок Постачальника. Тара та упаковка Товару повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду Товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Вся упаковка має бути належним чином запечатана та захищена від псування. Фасування – поліпропіленові мішки вагою 15-40 кг. Місце поставки Товару за дресою: Житомирська обл., Житомирський р-н, с.Сінгури, вул. Шкільна, буд. 5. Оплата Товару здійснюється в національній валюті України, у безготівковій формі, за рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки проводяться Замовником шляхом переказу коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати передачі Товару за видатковою накладною, за умови фактичного надходження бюджетних коштів на відповідні цілі на рахунок Замовника. У разі відсутності бюджетного фінансування (затримки в бюджетному фінансуванні), розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів після надходження коштів на рахунок Замовника, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 34 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 40953405 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Максимова |
Телефон: | 380967002581 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 12460, Україна, Житомирська область,с. Троянів, ВУЛИЦЯ ВОЙТИЦЬКОГО, будинок 26 |
0 |