Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 757,95 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 97,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області |
| ЄДРПОУ: | 38624322 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zt.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Сергій Малиновський |
| Телефон: | +380412423859 |
| E-mail: | s.malinovskiy@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10006, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б |
1 |
Згідно п.1 викладеного у розділі ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для участі у відкритих торгах надана інформація згідно абзацу «Інші документи» де Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції згідно Додатку 6: п.1.3. Гарантійний лист про те, що товар новий, не має дефектів, не був у використанні, не був відновленим, відповідно упакований та відповідає діючим нормам та стандартам. 1.5. Гарантійний лист про включення вартості постачання до місця поставки, включаючи завантаження, розвантаження, транспортні, експедиційні та інші послуги до вартості товару. п. 2. Форма розрахунку цінової пропозиції, наведена у додатку 1 до тендерної документації - не заповнена Учасником. абз.6 п.4 - довідку (або лист або інформацію тощо) у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб);.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.