| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 819 448 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 194,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3043 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 08803690 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Питель Сергій Сергійович |
| Телефон: | +380384262576 |
| E-mail: | tender3043@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 30100, Україна, Хмельницька область,Нетішин, Військова частина 3043 Національної гвардії України |
5 |
Відповідно до п. 4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності не передбачено законом, то учасник надає довідку довільної форми в якій наявна вищезазначена інформація. У складі своєї пропозиції учасник не надав вказаний документ. Відповідно до п. 8 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У складі своєї пропозиції учасник надав аналогічні договори, видаткові накладні та листи-відгуки, але не надав вказану довідку. Вирішили керуючись п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 повідомити учасника спрощеної закупівлі виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.