Закупівлю оголошено - 01-07-2025, 16:35. Дата останніх змін - 19-07-2025, 00:00

Обладнання для закладів громадського харчування

Обладнання для закладів громадського харчування ... Державна закупівля - UA-2025-07-01-011354-a Обладнання для закладів громадського харчування від замовника Військова частина 3018 Національної гвардії України від 7/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-01-011354-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-07-2025, 16:35
по 05-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-07-2025, 17:00
по 10-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
273878
273 878 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 369,39 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3018 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:39806952 Досьє YouControl
Контактна особа:Руслана Валеріївна Коротич
Телефон:+380665862261
E-mail:r.voroh@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Обладнання для закладів громад ...
273 878 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа жарочна Kogast KSPT3 в індивідуальній комплектації

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 01-10-2025
39312200-4
Обладнання для їдалень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 10-07-2025 по 18-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, пр.Бандери Степана, будинок 8, корпус 1, офіс 205, 04073, Катерина
Остаточна пропозиція:
273 876 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-07-25, 16:23:07
24

Пропозиція учасника була розглянута робочою групою на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За результатом розгляду сформовано наступне повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: 1. Наказом командувача Національної гвардії України «Про деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 401 від 18 листопада 2022 року, Замовника уповноважено здійснювати оборонні закупівлі та укладати державні контракти та договори на підставі Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Постанова № 1275). Пунктом 8 Особливостей Постанови № 1275 передбачено наступне: «Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів: 1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178; 2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями; 3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822; 4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.» Так, на виконання вищенаведених норм чинного законодавства, уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього Оголошення. Учасник надав лист-згоду на обробку персональних даних, в якому зазначена спеціальна назва, що застосовуються виключно під час проведення тендеру: «процедура закупівлі». Учаснику пропонується розмістити лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, що відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. На виконання вимоги п. 1 Підтвердження відповідності товару технічним вимогам Додатку № 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав подати копії сертифікатів якості та/або декларацій відповідності, та/або сертифікатів відповідності, та/або інших, передбачених чинним законодавством документів, що підтверджують якість товарів. Учасник надав висновки санітарно-епідеміологічної експертизи про відповідність товарів вимогам діючого санітарного законодавства України. Учаснику пропонується розмістити копії сертифікатів якості та/або декларацій відповідності, та/або сертифікатів відповідності, та/або інших, передбачених чинним законодавством документів, що підтверджують якість товарів, що пропонуються до поставки. Відповідно до вищезазначеного, Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА" пропонується виправити невідповідності в інформації та документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-07-25, 16:23:07

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
273 876 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
09-07-2025, 14:49:37
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-07-2025, 16:35:49
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:01-07-2025, 16:35:17
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ