Період оскарження умов закупівлі - по 24-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 654 050 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 270,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40600473 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Артем Чечель |
| Телефон: | +380965447392 |
| E-mail: | chechel.czo@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65107, Україна, Одеська область,місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА, будинок 83 |
| Замовник(и): | Великорибальський психоневрологічний будинок-інтернат |
5 |
Шановний Учасник, повідомляємо про виявлені невідповідності у інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагається тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до вимог Тендерної документації вимагається надання тендерної пропозиції за формою Додатку № 2 до Тендерної документації. Учасником надано документ із зазначеною інформацією у файлі "18 Тендерна пропозиція.pdf", однак, за змістом документу було виявлено невідповідність у розмірі та зазначених відсотках податку на додану вартість (ПДВ). Розмір вартості ПДВ, який визначено Учасником, відповідає 7% від загальної вартості товару запропонованої Учасником, проте у додатку зазначено "ПДВ 20%". Згідно із п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, - "формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічніпомилки та описки", зокрема, "помилка,зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів,немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі". Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на вищезазначене, просимо усунути виявлені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.