Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 169 952,98 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 849,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області |
| ЄДРПОУ: | 08588932 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Сай |
| Телефон: | +380669124981 |
| E-mail: | s.sai@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 40020, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Сумської тероборони, 2 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 21-07-2025, 08:47 по 01-08-2025, 00:00
Документи:
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" у процедурі закупівлі UA-2025-06-02-007387-a виявлено наступні невідповідності: І. Розділом 1 Додатку №3 до Тендерної документації встановлено в трьох позиціях: “Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024.” Учасником ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" надано “Технічну специфікацію” №1 від 06.06.2025 (файл “ 1 Технічна специфікація.PDF”), в якій вказано “Фарбування RAL матова RAL”, без вказання номеру . Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Технічну специфікацію складену учасником згідно з Таблицею 2 Додатку 1 до Тендерної документації з уточненою інформацією в частині “Фарбування RAL матова RAL”.
Абзацом 1 пункту 42 Особливостей, надане право Замовнику звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Листом №634701-772/6347 від 11.06.2025 Замовник звернувся із запитом до ПП “Екіпаж” про підтвердження правильності інформації, яка вказана в тендерній пропозиції Учасника, а саме, чи дійсно Приватне підприємство “Екіпаж” є виробником вказаних Учасником товарів та чи дійсно двері серії ALULIGHT C45 мають комплектуючі, вказані Учасником. У Замовника наявні підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ", а саме є необхідність в отриманні від Приватного підприємства “Екіпаж” підтверджуючої інформації. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.