Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 651 456 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 257,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
| Контактна особа: | Станіслав Новаковський |
| Телефон: | +0671040783 |
| E-mail: | n.stanislav.79@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ «ТОКМАК ДИЗЕЛЬ МАШ» (пропозиція 616 200,00 грн. з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 2 до тендерної документації та пункту 2 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» необхідно надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; -сканкопiю акту (актів) виконаних послуг/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Наданий у складі тендерної пропозиції товар не є аналогічним, оскільки предметом цбого договору є придбання товару із супутньою послугою. 2. Пунктом 12 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» необхідно було надати: «Проєкт договору, який підготовлено у Додатку 5 до тендерної документації. «Проєкт договору, який підготовлено у Додатку № 5 до тендерної документації. Проєкт договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, реквізити, кількості, ціни, вартості. Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі застосування). Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника» В наданому учасником проєкті договору наявні такі невідповідності: - у Додатку 1 «Калькуляція вартості» невірно прописаноціни за одиницю послуги, а саме – не відповідає цінам Додатку 1 до тендерної документації «Цінова пропозиція» разом з ПДВ. 3. Пунктом 32 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» вимагалося: «У разі, якщо учасник буде залучати до надання послуг субпідрядника (ів)/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції, необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про: - повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця; - вид послуг, які буде надавати субпідрядник/співвиконавець, - розмір відсотку від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником /співвиконавцем. А також документи, що підтверджують кваліфікацію субпідрядника (ів)/співвиконавця для надання послуг згідно Додатку 2 до тендерної документації. Додатково Учасники мають надати лист - згоду від субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучити, до надання послуг, що будуть йому доручені. У разі, якщо учасник не буде залучати до надання послуг субпідрядника (ів)/співвиконавця (в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції необхідно надати: -довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання за бажанням Учасника) в якій учасник повинен зазначити про це». На цю вимогу Учасник не надав Довідку у довільній формі про залучення чи про те, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (ів)/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 1. 4. У відповідності до пункту 19 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК документів та/або інформації, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: «Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, складений за формою Додатку 8 до тендерної документації». Учасник у складі тендерної пропозиції не надав зазначений лист-згоду від особи, яка підписала тендерну пропозицію. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; -сканкопiю акту (актів) виконаних послуг/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. 2. Надати вірно Заповнений Додаток 5 до тендерної документації «Проєкт договору». 3. Надати у відповідності до пункту 32 Додатку 6 до тендерної документації Довідку у довільній формі про залучення чи про те, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (ів)/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 4. Надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, складений за формою Додатку 8 до тендерної документації від особи, яка підписала тендерну пропозицію. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.