Період оскарження умов закупівлі - по 30-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "ЕКО-САН" |
| ЄДРПОУ: | 38429746 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Пирогова |
| Телефон: | +380952382018 |
| E-mail: | tender_san@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 64603, Україна, Харківська область,м. Лозова, вул. Правди, буд. 4 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості зі змінами). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах з особливостями, згідно предмету закупівлі Пісок код 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» учасника торгів ТОВ «КРЛ УКРАЇНА» (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку 1 п 9 надається : Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: протокол (або виписку з протоколу) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документи,підтверджуючі право підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі На виправлення невідповідностей Учасник повинен надати у строк,визначений особливостями: Для визначення повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі надати: протокол (або виписку з протоколу) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору. 2. Згідно Додатку 1 п 13 надається : Установчі документи учасника: Статут в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016.У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). У разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ (філія/представництво) надається також Положення про підрозділ) (положення) суб'єкта господарювання). У разі, якщо учасник створений та діє на підставі модельного статуту, необхідно надати рішення засновників про створення такої юридичної особи. Якщо в зазначених документах встановлено особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами учасника на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників), яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. Учасником на виконання цієї вимоги не надано Статут підприємства. На виправлення невідповідностей Учасник повинен привести у відповідність та надати у строк,визначений особливостями, Згідно Додатку 1 п 13 надається: Статут в повному обсязі в останній чинній редакції з відміткою державного реєстратора, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) до 01.01.2016.У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) після 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи (Статуту в новій редакції). У разі якщо юридичну особу в процедурі закупівлі представляє відокремлений підрозділ (філія/представництво) надається також Положення про підрозділ) (положення) суб'єкта господарювання). У разі, якщо учасник створений та діє на підставі модельного статуту, необхідно надати рішення засновників про створення такої юридичної особи. Якщо в зазначених документах встановлено особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами учасника на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників), яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. Відповідно до пункту 1 розділу 5 "Оцінка тендерних пропозицій" Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником прийнято рішення про надання 24 годин для виправлення невідповідностей. Учасник якому надано 24 години на виправлення, має протягом вказаного часу завантажити документи та/або обгрунтування (інформацію щодо невідповідностей) через електронну систему закупівель
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.