Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 850 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 26508184 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Одарка Большакова |
| Телефон: | +380997074256 |
| E-mail: | vishnuakovadasha@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
2 |
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Бреславська Юлія Володимирівна було встановлено наступне. У складі тендерної пропозиції ФОП Бреславська Ю.В. не надано документи, які вимагались Замовником згідно пунктів 1, 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 Додатку № 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності в наданих документах, шляхом надання в електронній системі закупівель: 1) Заповнена та підписана форма «Тендерна пропозиція» згідно Додатку № 1 до тендерної документації (відповідно до вимог п. 1 Додатку № 9 до тендерної документації); 2) Довідка складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, в якій обов’язково зазначається перелік та кількість технологічного обладнання необхідного для приготування готової їжі, наявність засобів вимірювальної техніки, наявність складу або складських приміщень, наявність власного/орендованого (або, що використовується на підставі інших договорів) автомобільного транспорту, яким доставляється готова їжа, наявність власних/орендованих приміщень для приготування готових страв та зберігання продуктів харчування (вказати адресу приміщень, вказати площу приміщення для приготування готових страв, площу приміщення для зберігання продуктів харчування), підписується уповноваженою особою учасника та завіряється печаткою (у разі використання). Якщо обладнання, автотранспорт або приміщення орендоване, до довідки додаються договори оренди або договори перевезень, або інші договори, згідно тендерної документації Замовника, чинні на період надання послуг та акти прийому-передачі майна (оригінали або копії) (відповідно до вимог п. 3 Додатку № 9 до тендерної документації); 3) Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід (надається у формі переліку працівників (кухарів, кухонних працівників, водіїв тощо), в якому вказати прізвище, ім’я, посади працівників, їх кваліфікаційні розряди та стаж (досвід) роботи за фахом), підписується уповноваженою особою учасника та завіряється його печаткою (у разі використання). До довідки додається: посвідчення та/або сертифікат та/або інший документ про проходження навчання/підвищення кваліфікації працівника Учасника щодо системи управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 4 Додатку № 9 до тендерної документації); 4) Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з забезпечення харчуванням (надається у формі переліку аналогічних договорів у період 2019-2024 роки (не менше 2-х договорів), з вказівкою замовника відповідної закупівлі, його адреси, телефонів, вартості закупівлі, терміну (періоду) виконання договору. Довідка підписується уповноваженою особою Учасника та завіряється печаткою (у разі використання). До довідки додаються: зазначені в довідці аналогічні договори (з усіма додатками, та усіма укладеними додатковими угодами до нього, у разі наявності) (оригінали або копії); оригінали відгуків замовників щодо виконання цих договорів. Відгук підписується керівником Замовника та завіряється печаткою (у разі використання); акти виконаних послуг або накладні, або інші документи, що підтверджують виконання послуг згідно договорів, зазначених в довідці, за підписом виконавця та замовника (оригінали або копії) (відповідно до вимог п. 5 Додатку № 9 до тендерної документації); 5) Проект договору про закупівлю, згода на виконання якого, засвідчується підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та завіряється його печаткою (у разі використання), відповідно до Додатку № 5 до цієї тендерної документації, який прикріплено до електронної системи в окремому файлі (відповідно до вимог п. 7 Додатку № 9 до тендерної документації); 6) Картка платника податків (або довідка або дублікат довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру), яка видана уповноваженим органом (з поміткою для тендерної документації) (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 9 Додатку № 9 до тендерної документації); 7) Паспорт громадянина України - всі сторінки (з поміткою для тендерної документації) (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 10 Додатку № 9 до тендерної документації); 8) Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних щодо уповноваженої особи (осіб), яка (які) підписує тендерну пропозицію (згідно Додатку № 7 до цієї тендерної документації) (відповідно до вимог п. 11 Додатку № 9 до тендерної документації); 9) Рішення на учасника торгів про державну реєстрацію потужності з діяльності закладів громадського харчування за категоріями: стаціонарна потужність, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 13 Додатку № 9 до тендерної документації); 10) Рішення на учасника торгів про державну реєстрацію потужності на складські приміщення (виданий на ім’я учасника торгів або власника складських приміщень, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі) (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 14 Додатку № 9 до тендерної документації); 11) Експлуатаційний дозвіл на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування, відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР (виданий на ім’я учасника торгів або власника складських приміщень, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі) (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 15 Додатку № 9 до тендерної документації); 12) Акт на учасника торгів, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, на адресу потужності (приміщення), де Учасником будуть готуватись страви для даної закупівлі (оригінал або копія), за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2023 № 1503 «Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, а також інших форм розпорядчих документів». Вказаний Акт має бути складеним уповноваженим органом не раніше 2024 року (відповідно до вимог п. 16 Додатку № 9 до тендерної документації); 13) Рішення компетентного органу, про державну реєстрацію потужності на транспортування (оригінал або копія). В разі відсутності зазначеного рішення надається довідка, складена учасником в довільній формі, із поясненням та обґрунтуванням відповідно до положень чинного законодавства України (відповідно до вимог п. 17 Додатку № 9 до тендерної документації); 14) Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018; сертифікат на систему керування (або управління) безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі»; сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015, що видані акредитованою установою на ім’я учасника процедури закупівлі (стосовно надання послуг громадського харчування/послуг щодо забезпечення харчуванням/виробництва (постачання) готової їжі (готових страв, готових кулінарних виробів тощо), кейтерінгу, тощо), чинні на дату розкриття тендерних пропозицій (оригінали або копії) (відповідно до вимог п. 18 Додатку № 9 до тендерної документації); 15) Договір про надання послуг з проведення дезінфекції транспортних засобів Учасника, яким доставляється готова їжа (між Учасником та Виконавцем відповідних послуг), зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року (оригінал або копія) (відповідно до вимог п. 19 Додатку № 9 до тендерної документації); 16) Заповнена та підписана форма «Інформація про Учасника» згідно Додатку № 8 до цієї тендерної документації (відповідно до вимог п. 20 Додатку № 9 до тендерної документації).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.