| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 970 536,74 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 852,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Хмельницька філія товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
| ЄДРПОУ: | 45346590 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Боднар |
| Телефон: | +380979765233 |
| E-mail: | t.bodnar@khmn.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 29019, Україна, Хмельницька область,м.Хмельницький, пр.Миру, будинок 41 |
1 |
ПРОТОКОЛ від 05.06.2025 №07/4/Т/25 м. Хмельницький Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд заявки-пропозиції та документів до неї Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАР ПАРТС" (код ЄДРПОУ 45400359) щодо участі у торгах за правилами організатора за предметом закупівлі – запчастини для автомобілів, код за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34310000-3 Двигуни та їх частини, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-15-011828-a. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду цінової пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАР ПАРТС" (код ЄДРПОУ 45400359) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією до закупівлі та оприлюднення його в електронній системі закупівель. Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено: На підставі наказу «Про призначення відповідальної особи за публічні закупівлі товарів, робіт і послуг» від 20.10.2023 №7, Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ "Газорозподільні мережі України" під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, затвердженого Протоколом засідання Правління ТОВ «ГРМУ» від 13.03.2025 №10, впровадженого наказом від 24.03.2025 №96 (далі – Регламент), розміщено оголошення про проведення торгів за правилами організатора за предметом закупівлі – запчастини для автомобілів, код за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34310000-3 Двигуни та їх частини, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-15-011828-a (далі - закупівля). Згідно інформації електронної системи закупівель, за результатами аукціону, системою визначено переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАР ПАРТС" (код ЄДРПОУ 45400359) (далі -Учасник). Під час здійснення аналізу пропозиції Учасника, встановлено інформацію, що підлягає уточненню та документального підтвердження. Так, документація закупівлі передбачає надання Учасником в складі пропозиції документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема, скановану/-і копію/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** у кількості не менше 2-х.; Скановану/-і копію/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору. В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-і копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 1.1.; Скановану копію/-ї листа-відгука від замовника до наданого на вимогу підпункту 1.1. Договору (-ів). (пп. 1.1, 1.2, 1.3. пункт 1 Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» документації закупівлі). Водночас, Учасником в складі пропозиції надано інформацію щодо документального підтвердження досвіду виконання 1 (одного) аналогічного за предметом закупівлі договору. Крім того, відповідно до абзацу першого пункту 4 Розділу 3 Додатку 2 документації закупівлі, Учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в додатку 3 цієї документації закупівлі. Учасник повинен надати документи у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема, документи про якість товару (сертифікати якості та/або сертифікати/декларації відповідності та/або паспорти якості тощо)* із зазначенням відповідних технічних характеристик предмету закупівлі. Згідно із абзацом 2 пункту 4 Розділу 3 Додатку 2 документації закупівлі, у випадку, якщо Учасник надає документи про якість товару видані виробнику відповідного товару, Учасник додатково надає довідку/лист/свідоцтво/сертифікат про наявність в учасника представницьких повноважень виробника або його офіційного представника та/або підтвердження статусу учасника шляхом надання ним копії дилерського/субдилерського або дистриб’юторського договору. Учасник в складі поданої пропозиції до закупівлі надає лист-роз’яснення, яким повідомляє, що сертифікати якості, паспорта чи упаковка (яка прирівнюється до сертифікату та паспорту якості, як підтвердження оригінальності продукції) видаються на продукцію заводами виробниками разом із відвантаженням товару. Учасник гарантує надання сертифікатів якості при поставці на кожну партію товару, адже вказує, що ТОВ «КРАМАР ПАРТС» не є виробником товару. Також, учасник довів до відома, що відповідно до Наказу міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 р. відміняється обов’язкова сертифікація транспортних засобів, а також вузлів, агрегатів та частин до них. Водночас, Учасник у складі пропозиції надає декларацію постачальника про відповідність №29/04/1, де вказує, зокрема торгові марки виробників та країни походження запропонованого ним товару. Інформацію про виробників запропонованого товару Учасник також вказує в заявці-пропозиції. Разом із тим, із змісту долучених документів до пропозиції, встановити інформацію щодо наявності в Учасника представницьких повноважень вказаних ним виробників запропонованого товару не можливо. Учасник не надав інформації передбаченої абзацом 2 пункту 4 Розділу 3 Додатку 2 документації закупівлі, а саме довідки/листи/свідоцтва/сертифікатів про наявність в учасника представницьких повноважень виробника або його офіційного представника та/або підтвердження статусу учасника шляхом надання ним копії дилерського/субдилерського або дистриб’юторського договору. Під час розгляду другого питання порядку денного встановлено: Згідно із пункту 1 Розділу 5 «Оцінка пропозицій та визначення переможця» документації закупівлі, якщо Замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається документацією (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на викладене, ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду поданої пропозиції та документів до закупівлі, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАР ПАРТС" (код ЄДРПОУ 45400359). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАМАР ПАРТС" (код ЄДРПОУ 45400359) протягом 24 годин з моменту його розміщення Замовником в електронній системі закупівель, шляхом надання Учасником належно оформлених документів передбачених пп. 1.1., 1.2., 1.3. пункту 1 Розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» документації закупівлі, абзацом другим пункту 4 Розділу 3 Додатку 2 документації закупівлі, а саме: - другий екземпляр сканованої копії договору про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - скановану копію видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору. В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору; - скановану копію листа-відгука від замовника до наданого другого екземпляру аналогічного договору; - довідки/листи/свідоцтва/сертифікати про наявність в учасника представницьких повноважень виробника/ів або його/їх офіційного/их представника/ів та/або підтвердження статусу учасника шляхом надання ним копії/й дилерського/их/субдилерського/их або дистриб’юторського/их договору/ів стосовно вказаних Учасником в заявці-пропозиції, декларації постачальника про відповідність №29/04/1 виробників.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.