Закупівлю оголошено - 21-03-2025, 16:52. Дата останніх змін - 14-04-2025, 00:00

Папір для виготовлення дипломів, додатків до дипломів, сертифікатів, свідоцтв, скоби для брошурування додатків до дипломів, обкладинки для оправлення паперові та приладдя різне

Папір для виготовлення дипломів, додатків до дипломів, сертифікатів, свідоцтв, скоби для брошурування додатків до дипломів, обкладинки для оправлення ... Державна закупівля - UA-2025-03-21-012171-a Папір для виготовлення дипломів, додатків до дипломів, сертифікатів, свідоцтв, скоби для брошурування додатків до дипломів, обкладинки для оправлення паперові та приладдя різне від замовника Дніпровський державний медичний університет від 3/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-21-012171-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-21-012326-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-03-2025, 16:52
по 26-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-03-2025, 16:52
по 29-03-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
153500
153 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 535 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Дніпровський державний медичний університет
ЄДРПОУ:02010681 Досьє YouControl
Контактна особа:Євтушенко Світлана Миколаївна
Телефон:+380567664828
E-mail:tendersvitlanadma85@gmail.com
Місцезнаходження:
49044, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Папір для виготовлення дипломі ...
153 500 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А4 /80 500арк/пач.

210
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А3/80 (500арк.)

88
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офсетний А3/150г/м2 офсетний негляцевий, матовий (250 арк)

5
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офсетний А3 70 г/м2 (1000арк.)

26
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А3/160 (250арк.)

8
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір кольоровий А3/160 г/м2 (250арк.) жовтий

5
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір кольоровий А3/160 г/м2 (250арк.) зелений

5
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір кольоровий А3/160 г/м2 (250арк.) блакитний,

2
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір кольоровий А3/160 г/м2 (250арк.) світло-рожевий

2
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір офісний А4 клас А160г/м2

5
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4 клас А++ 220 г/м2

7
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197630-1
Папір для друку


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обкладинка для оправлення паперова під шкіру 230 г/м2, 100 шт в уп. – зелена

1
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197600-2
Оброблені папір і картон


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обкладинка для оправлення паперова під шкіру 230 г/м2, 100 шт в уп. – синя

2
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197600-2
Оброблені папір і картон


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обкладинка для оправлення паперова під шкіру 230 г/м2, 100 шт в уп. – червона

1
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197600-2
Оброблені папір і картон


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обкладинка для оправлення паперова під шкіру 230 г/м2, 100 шт в уп.- пісочна

1
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197600-2
Оброблені папір і картон


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Обкладинка для оправлення паперова під шкіру 230 г/м2, 100 шт в уп - чорна

2
пачка
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197600-2
Оброблені папір і картон


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби для брошурування № 24/6, 1000 шт/уп

23
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197110-0
Скоби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби для брошурування № 23/8, 1000 шт/уп

2
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197110-0
Скоби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скоби для брошурування № 23/13, 1000 шт/уп

2
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30197110-0
Скоби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Блок для нотаток 76*76мм 100арк

2
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30199410-7
Самоклейний папір


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Термострічка (касова стрічка) 57 термо

30
рулон
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30192350-9
Касова стрічка


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маркер перманентний 1-3 мм, чорний колір

2
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Маркер текстовий жовтий

2
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30192125-3
Маркери


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки чистячі для монітора, тубус пластик.

6
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Серветки чистячі для пластикових поверхонь оргтехніки, тубус

6
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скотч 48*100 40 мкм прозорий

10
рулон
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Скотч двухсторонний 18 ммх10м

2
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стрижень масляний синій

10
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Файл А4+ 50 мкм глянсовий 100шт

5
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Клей-олівець

3
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ручка синя

5
штука
49005 Україна м. Дніпро пл. Соборна, 2 (Навчальний корпус № 3), кім. 108
по 31-12-2025
30192700-8
Канцелярські товари


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ІНСАЙТ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-03-2025 по 26-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Телевізійна буд.1-А прим.1, 49010, Шевченко Борис Володимирович
Остаточна пропозиція:
148 572 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 14-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 03-04-25, 17:11:53
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Беручи до уваги статтю 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі — Закон) з урахуванням пунктів 41 та 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі - особливості); наказ ДДМУ №10-адм від 18.01.2024р. «Про призначення уповноважених осіб»; Положення про уповноважену особу, відповідальну за здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджене в.о.ректора ДДМУ 21.10.2022р., здійснена перевірка тендерної пропозиції ТОВ ІНСАЙТ, код 25536121, що подана для участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю товарів «Папір для виготовлення дипломів, додатків до дипломів, сертифікатів, свідоцтв, скоби для брошурування додатків до дипломів, обкладинки для оправлення паперові та приладдя різне», оприлюднених за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-21-012171-a, на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами перевірки встановлено невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: поданий документ під назвою «Додаток 3 Проект договору.pdf» заповнений не в повному обсязі, а саме: в проекті договору не заповнено п.4.1. І, так як, згідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме строк для розгляду тендерної пропозиції учасника становить до 03.04.2025 року та, враховуючи приписи пункту 43 Особливостей задля виконання вимог замовником зазначеного пункту та права учаснику усунути виявленні під час розгляду пропозиції невідповідності, постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника, такий строк в цілому має не перевищувати 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, а також постала необхідність повідомлення учасника про усунення виявлених невідповідностей

Кінцева дата розгляду пропозиції: 26-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-04-25, 17:19:05
24

«ЗАТВЕРДЖЕНО» рішенням уповноваженої особи протокол № ОС-25/19 від 03.04.2025р. ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією 1.Найменування предмета закупівлі: Папір для виготовлення дипломів, додатків до дипломів, сертифікатів, свідоцтв, скоби для брошурування додатків до дипломів, обкладинки для оправлення паперові та приладдя різне 2.Посилання на відкриті торги: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-21-012171-a 3.Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, код відповідно до ЄДРПОУ, що надав найменшу цінову пропозицію: ТОВ ІНСАЙТ, код 25536121 4.НЕВІДПОВІДНОСТІ: 4.1.Назва оприлюдненого документу, в якому виявлені невідповідності: Додаток 3 Проект договору.pdf 4.1.1.Перелік виявлених невідповідностей: проект договору заповнений не в повному обсязі, а саме: в проекті договору не заповнено п.4.1. 4.1.2.Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток №1 до тендерної документації - Документи, що мають бути подані відповідно до вимог тендерної документації. Учасником1 в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій – графа №10; Додаток №4 до тендерної документації – Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції – пункт 38. 4.1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підписаний та заповнений з боку Учасника проект договору про закупівлю.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-04-25, 17:19:05

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ІНСАЙТ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
148 572 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-03-2025, 10:44:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:56:53
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:53:09
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:53:09
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:53:09
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:53:09
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:53:09
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 16:53:09
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          5. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 21-03-2025, 16:53:06
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ