Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 359 923 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 599,23 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС" |
| ЄДРПОУ: | 36229211 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентина Величко |
| Телефон: | +380977334765 |
| E-mail: | valentyna.zakupky@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,місто Звягель, вул. Житомирська, будинок 45 |
2 |
Відповідно до п. 10.1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник має надати підписаний Учасником Додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» про те, що учасник погоджується з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі. Учасник надав підписаний Додаток 2 з невірно зазначеним терміном надання послуг. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) підписаний Учасником Додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» про те, що учасник погоджується з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі з вірним терміном виконання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.