1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: [email protected] із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Кисіль • Зовнішній вигляд: світлий сухий порошок з відповідним харчовим ароматом, ідентичним натуральному і характерним відтінком харчового барвника. • Запах і смак: відсутні сторонні присмак і запах, наявність грудочок, зволоження, цвіль. • Фасування: паперові мішки вагою 1 кг – 5 кг. • Пакування: в споживчу тару згідно з ДСТУ 2418:2003. Крупа манна, марка М • Зовнішній вигляд: сухий сипучий продукт. Переважає непрозора мучниста крупка рівного білого або кремового кольору. • Запах і смак: відсутні запахи плісняви, затхлості та інші сторонні запахи. Смак – нормальний, без кислуватого, гіркуватого та інших сторонніх присмаків. • Зараженість шкідниками або наявність слідів зараження – не допускається. • Пакування: мішки повинні бути цілими, міцними, чистими, сухими, не зараженими шкідниками і без сторонніх запахів. • Фасування: 25-50 кг. • Пакування: в споживчу тару згідно з ГОСТ 7022-97. 4. Необхідний строк поставки товарів: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 30-ти календарних днів з дати укладення договору. Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,1 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 30.12.2024 року.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 54 650,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
ЄДРПОУ: | 05425046 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мотоман Марія Петрівна |
Телефон: | 380363662935 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |