Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 70 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43413392 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Різник |
| Телефон: | +380992513192 |
| E-mail: | blgustr@opishnya-gromada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 38164, Україна, Полтавська область,Полтавський р-н, с-ще Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Вирішено відмінити процедуру відкритих торгів на підставі умови, що визначена підпункту 3 пункту 50 Постанови №1178 за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебенево-піщана суміш), що оголошено в системі публічних закупівель за ідентифікатором № UA-2025-03-13-013256-a.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
24-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 13-06-2025, 14:30 по 24-06-2025, 00:00
Документи:
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (файл «Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.pdf») учасником у комірці «право користування» не зазначено інформації про право користування по об’єкту "нежитлове приміщення, площею 100 м.кв. (склад)", натомість зазначено реквізити документа, згідно до якого учасник набуває право користування відповідними об’єктами рухомого і нерухомого майна. При цьому у комірці «місце розташування» зазначена інформація про право користування, замість зазначеного місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) такого приміщення, зазначено – Оренда нежитлового приміщення; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Також учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази (вартість яких перевищує 20000,00 грн.), які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу та/або найму, т.ін. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) та наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде здійснюватись доставка товару, який є предметом закупівлі. 2. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасника надано договір суборенди транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів №01-10/24 від 01.10.2024 року. Натомість частина другої сторінки не відображає текст документу (в обсязі тексту, який надрукований на такій сторінці). Також до договору №01-10/24 від 01.10.2024 року учасником не надано Акт приймання – передачі зазначеної у договорі Техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації та поняття "документ", що визначено п.1 Розділу I до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати договір суборенди транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів №01-10/24 від 01.10.2024 року та Акт приймання – передачі зазначеної у договорі механізмів №01-10/24 від 01.10.2024 року Техніки. 3. Виявлені невідповідності: у наданому акті приймання-передачі до договору №02-05/23 від 02.01.2023 року не визначено дати складання такого правочину; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: поняття "документ", що визначено п.1 Розділу I до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати акт приймання-передачі до договору №02-05/23 від 02.01.2023 року із визначенням дати складання такого правочину; 4. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасника надано копію договору оренди нежитлового приміщення №02/05/23 від 02 січня 2023 року. Натомість частина четвертої та шостої сторінок не відображає текст документу (в обсязі тексту, який надрукований на таких сторінках); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.4 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації та поняття "документ", "копія документа або інформації" що визначено п.1 Розділу I до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію договору оренди нежитлового приміщення №02/05/23 від 02 січня 2023 року із відображенням повного тексту такого документа. 5. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не міститись зображення QR-коду із зашифрованим посиланням на сторінку в мережі Інтернет (зокрема розміщеної на веб-порталі https://minjust.gov.ua); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців). У разі надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завіреного підписом уповноважено особи та печаткою компетентного органу, який має право завіряти отриману із такого реєстру інформацію, на такому витягу повинно бути зазначено інформацію про номером, датою та часом формування такого витягу і міститись зображення QR-коду із зашифрованим посиланням на сторінку в мережі Інтернет (зокрема розміщеної на веб-порталі https://minjust.gov.ua).
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Довідка про матеріальну базу.pdf») учасником у комірці «право користування» за рядками 1-4 не зазначено інформації про право користування, натомість зазначено реквізити документа, згідно до якого учасник набуває право користування відповідними об’єктами рухомого т нерухомого майна; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Також учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази (вартість яких перевищує 20000,00 грн.), які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу та/або найму, т.ін. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) та наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде здійснюватись доставка товару, який є предметом закупівлі. 2. Виявлені невідповідності: у інформаційній довідці (файл «Довідка про базу.pdf») учасником не вказано інформації про наявність даху об’єкту нерухомого майна; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання товару, що є предметом закупівлі, до його передачі Замовнику. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності/відсутності даху, т.ін. (примітка: Замовником не допускається зберігання матеріалів та обладнання на території підпорядкованій Замовнику, за для забезпечення цілісності та збереження товару). 3. Виявлені невідповідності: у довідці про наявність працівників (файл «Довідка про працівників.pdf») не вірно зазначено інформацію про посаду Бородай Валентина Олексійовича та Петренко Юрія Олександровича (згідно до документів про прийом на роботу). При цьому у записах у трудових книжках зазначено посади, які є ідентичними із посадами, що зазначені у інформаційній довідці; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника, стать (чоловіча або жіноча), вік та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. 4. Виявлені невідповідності: учасником у складі тендерної пропозиції надано посвідчення водія (Петренко Юрій Олександрович), який не має відкритої категорії С1; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копії посвідчень водіїв, що видані кожній окремо особі, яка виконує обов’язки водія автотранспортних засобів, які мають відкриті категорії B, C, C1. 5. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником не надано зведену інформацію із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінку, що відображає інформацію із оприлюдненим договором №09/01/2023-1 від 9 січня 2023 року, що укладено із такими ТОВ "КТК" та посиланням на звіт про виконання договору про таку закупівлю, відносно виконаного договору, що надається учасником на виконання вимоги п.3.2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник, виконуючи вимоги п.3.1 та п.3.2, повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі). Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань у складі пропозиції учасником надаються документи із урахуванням виконаних правочинів, що були вкладені у письмовій формі із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua) надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінки, що відображають інформацію із оприлюдненим договором, що укладено із таким замовником та посиланням на звіт про виконання договору про таку закупівлю, відносно виконаних зобов’язань за договором, що надається учасником на виконання вимоги п.3.2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації. Договір повинен бути виконано в повному обсязі по сумі або обсягу, що визначено сторонами з урахуванням змін та доповнень до такого договору. 6. Виявлені невідповідності: у інформаційній довідці (файд «Довідка про представника.pdf») не зазначено інформації про особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі не зазначено опис делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі та документів щодо виконанню договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію (або довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. 7. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасника не надано копії військового квитка, з інформацією про взяття на облік до ТЦК та СП (або ОВК) або копію тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, що видане за встановленою формою, затвердженою наказом Міністерства оборони України від 21.11.2017 № 610, завірену підписом уповноваженої особи ТЦК та СП (або ОВК) на Бородай Валентина Олексійовича; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.8 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації та умови, що визначають поняття "документ" згідно до умов п.1 розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надання нижче зазначених документів стосується осіб чоловічої статі, які безпосередньо будуть залучені учасником до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами даної закупівлі, що зазначені у інформації, яка надається на виконання вимоги п.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 до тендерної документації видані працівнику (або спеціалісту), який(а) виконує(ють) функції керівника, та щонайменше одного водія автотранспортних засобів. Дана вимога визначається із урахуванням особливостей, що встановлені введеним у дію правовим режимом воєнного стану в Україні та зобов’язаннями громадян, які є військовозобов'язаними у розумінні ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу" від 25 березня 1992 року № 2232-XII. Для забезпечення виконання встановленої вище вимоги щодо кожного окремого працівника (або спеціаліста), надається лише один із встановлених видів документів на визначених нижче умовах: а) Копія військового квитка, з інформацією про взяття на облік до ТЦК та СП (або ОВК). б) Копія тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, що видане за встановленою формою, затвердженою наказом Міністерства оборони України від 21.11.2017 № 610, завірену підписом уповноваженої особи ТЦК та СП (або ОВК) або керівником відповідного органу Служби безпеки України, підрозділу Служби зовнішньої розвідки України, що засвідчується відповідною гербовою мастиковою печаткою. в) У разі якщо у військовому квитку або у тимчасовому посвідченні військовозобов’язаного не зазначено інформації про взяття на облік до ТЦК та СП (або ОВК), у ДОКУМЕНТІ повинно бути зазначено інформацію про виключення (зняття з обліку) військовозобов’язаного, яка завірена підписом уповноваженої особи ТЦК та СП (або ОВК, або РВК) (наприклад - військовим комісаром або відповідною особою територіального центру комплектування та соціальної підтримки).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.